Webinář pro Shoptet: Jak na ziskovou akvizici na Facebooku pro e-shopy

Honza Bartoš

Honza Bartoš

30. 01. 2021

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Jak dosáhnout úspěšných výsledků na Facebooku bez potřeby milionových rozpočtů? Podělil jsem se o praktické kroky pro úspěšnou akvizici jak u malých, tak velkých rozpočtů. Jak správně nastavit technické aspekty reklam, konfigurovat události na webu a efektivně optimalizovat. Porovnávali jsme Search PPC a Facebook Ads, a říkali si, jak správně vyhodnocovat data. Diskutovali jsme o optimální struktuře kampaně a doporučeném počtu sad reklam a samotných reklamních inzerátů. Prezentované reklamní formáty byly rozebrány se zvýrazněním jejich výhod a nevýhod. Na závěr jsem se podělil o mou strategii CBO 7+0 a 7+1.
  • Search PPC vs. Facebook Ads
  • Jak často měnit něco v reklamách, aby fungovaly
  • Struktura kampaně a jaký je optimální počet sad reklam a reklam samotných
  • Reklamní formáty a jejich výhody a nevýhody
  • Strategie CBO 7+0 a 7+1

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Podcast room: Vlogy ze studia speciál #1. Honza Bartoš

Rozhovor o výkonnostním marketingu, jak v našem týmu přistupujeme ke klientům, jestli si je vybíráme a jak celé spolupráce probíhají. Kromě toho vám prozradím i něco ze svého osobního života a to, jak jsem se dostal k Facebook reklamě.
  • Jak přistupuji ke klientům a proč se nebojím říct ne
  • Jakým způsobem probíhají spolupráce a reporting výsledků
  • Jak to funguje v našem týmu a proč nejsme agentura
  • Kam se posunula reklama na Facebooku a jaká budoucnost ji čeká

Webinář pro Shoptet: Jak na dynamickou reklamu na Facebooku

Jak funguje dynamická reklama, jak ji nastavit, jak na texty a grafiku pro dynamické reklamy, jaké strategie zvolit a jak je vyhodnotit. A na závěr mám pro vás schované ty nejčastější chyby a pravidla nejúspěšnějších kampaní na Facebooku.
  • Jak pracovat s dynamickou akvizicí z katalogu i dynamickým remarketingem
  • Co je potřeba ke spuštění dynamického remarketingu
  • Jak pracovat s katalogem produktů, jak ho vytvořit a propojit s Facebook Pixelem
  • Manuální vs. automatický bidding

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů