NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Doporučujeme

Najít specialistu na SEO, PPC, UX nebo copywriting, který skutečně přináší výsledky, není snadné. Proto jsme vybrali profesionály, se kterými dlouhodobě spolupracujeme a jejichž práci jsme sami ověřili. Ušetřete čas hledáním – obraťte se na odborníky, kteří svou práci dělají dobře.

E-mailing

Efektivnější retargetingové kampaně a hlavně větší konverze. Přímá komunikace se zákazníky formou e-mailingu vám pomůže navázat vztah se zákazníky a odstartovat růst. S těmihle profíky na e-mailing nesáhnete vedle.

UX

S Metou dostanete lidi na web. UX se postará o to, aby na něm zůstali a nakoupili. Šikovný UX specialista najde na webu mezery, kvůli kterým potenciální zákazníci nenakupují. Pomůže vám najít a implementovat přímočarý průchod webem od vstupní stránky po odeslání objednávky bez překážek.

Grafika

Na vzhledu záleží. Grafika ovlivňuje první dojem a interakce na sociálních sítích i na webu. Srozumitelný a čistý vizuál podporuje zájem o vaši značku i konverze. A naši vybraní grafici vědí, co dělají

PPC

PPC je neodmyslitelná součást marketingového mixu. Uživatele osloví okamžitě a efektivně zvyšují prodeje. Prodáváte fast-fashion nebo jiné často vyhledávané produkty? PPC ve vašem marketingovém arzenálu nesmí chybět.

Zbožáky

Zákazník ví, co chce, ale ještě neví, kde to koupí. V tuhle chvíli přichází na řadu zbožové agregátory. Správná práce se zbožákem je silný způsob podpory prodeje a to hlavně v oblastech jako je elektronika nebo fast-fashion. Vyberte si profíka, který ví, jak se v agregátorech pohybovat pro maximální konverze.

Právo

Marketing je super do chvíle, než vám přijde pokuta od ČOI. Aby vám marketing fungoval bez hrozby likvidačních pokut, musí být v souladu s legislativou a nařízením EU. Neperte se s tím sami, zapojte specialistu a předcházejte právním sporům včas. Tihle specialisté na právo vám pomůžou marketingovou legislativou snadno prokličkovat.

Analytika

Vyhodnocování možná není co bývalo, ale stále vám pomůže lépe vyhodnocovat efektivitu investic a plánovat rozpočty. Zjistíte, jak se vaši zákazníci chovají a získáte podklady pro optimalizaci kampaní i byznysu jako takového.

Zákaznická péče

Všechno vám může skvěle šlapat – máte super pricing, kvalitní produkty a marketing vymakaný (téměř) do posledního detailu – ale zákazníci se nevrací. Chyba může být v zákaznickém servisu, který je důležitou součást celkového zážitku z nákupu. Kvalitní zákaznická péče podpoří upselling, získáte díky ní zpětnou vazbu pro strategické rozhodování a k tomu získáte věrnost zákazníků.

Branding

Pokud chcete prodávat dráž, získat jasnou konkurenční výhodu a zvýšit své šance v krizi, brand je ta pravá cesta. Brandingem vytvoříte konzistentní obraz vaší značky, který si lidé zapamatují, zvýšíte důvěru zákazníků ve vaší značku a s ní získáte vyšší konverze a lepší výkon reklam. Brand není o pěkném logu a barvách – jde o strategické myšlení, výzkumy a tvrdou práci – tihle brand specialisté to vědí a pomohou vybudovat brand i vám.

Copywriting

Scénář k videu, texty na web i do Meta reklam. Copywriting je zásadní součást marketingových aktivit a když se dělá dobře, prodá vám i děravou ponožku. Marketingové texty podporují konverze a zvyšují efektivitu kampaní na Metě. Podpořte organickou viditelnost vašeho webu s ověřenými copywritery.

Úpravy Shoptetu

E-shop na Shoptetu zvládnete založit sami, ale Shoptet specialista promění generický e-shop ve stroj na peníze na míru vaší značce. Pomůže vám s technickou stránkou věci a optimalizuje e-shop pro maximální konverze. Optimalizovaný Shoptet poskytuje návštěvníkům lepší zákaznickou zkušenost a zvýší pravděpodobnost (opakovaného) nákupu.

SEO

Správný web z pohledu SEO není jenom o organické vyhledávanosti z vyhledávačů (a nástrojů AI), ale také o rychlosti, přehledné struktuře a celkové optimalizaci webů. SEO specialista úzce spolupracuje s UXáky, kodéry, copywritery a linkbuildery a maká na tom, aby váš web šlapal a objevoval se ve vyhledávačích. SEO je zásadní doplněk marketingových aktivit, který zvýší návratnost investic.

Linkbuilding

Hledání a budování zpětných odkazů je součást SEO. Odkazy zvyšují vaši viditelnost a podporují účinnost marketingových kampaní (nejen) na Metě. Linkbuildeři budují nejen odkazy, ale také vztahy, bez kterých to v marketingu nejde.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů