1. KDO JSEM A CO DĚLÁM?
Ahoj, jsem Honza Bartoš. Zkrotím vaši reklamu na Facebooku a nakopnu ji k
pořádným výkonům.
Tyto stránky provozuji pro to, abyste si prostřednictvím nich mohli objednat
moje služby především v oblasti reklamy – tedy konzultace, supervizi, audit,
správu dynamické reklamy, správu reklamních kampaní či školení.
-
1.1. Jsem honzabartos.cz s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, 130 00, Praha 3 – Žižkov, IČ 09285075,
společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze sp. zn. C 332822
(„honzabartos.cz“, „já“).
-
1.2. Může mezi námi dojít buďto k uzavření:
- smlouvy o poskytování služeb (dále jen „mé služby“), která
mezi mnou a vámi (dále jen „vy“, „klient“) může být uzavřena po
provedení objednávky prostřednictvím mých webových stránek;
- smlouvy, která mezi námi vznikne na základě objednávky školení
prostřednictvím mých webových stránek (dále jen „školení“).
- Tyto obchodní podmínky potom upravují naše vzájemná práva a povinnosti,
která vzniknou v souvislosti nebo na základě těchto smluv.
- Moje služby s ohledem na jejich povahu poskytuji jen podnikatelům.
Proto, prosím, mějte na paměti, že uzavřením smlouvy se mnou
potvrzujete, že mé služby poptáváte pro své podnikatelské účely.
2. OBJEDNÁVKA MÝCH SLUŽEB
Jak probíhá objednávka mých služeb? Nic složitého – prostě napište a
domluvíme se.
Formálně to funguje tak, že poptáte služby prostřednictvím formuláře, e-mailu nebo jiného komunikátoru, já vám
nabídnu konkrétní podmínky, pokud je odsouhlasíte, máme uzavřenou smlouvu.
Podrobnosti k mým službám (vyjma školení, ta jsou upravena níže) si přečtěte
zde:
-
2.1. Na základě objednávky některé z mých služeb nevzniká sám o sobě mezi
námi žádný smluvní vztah – po provedení objednávky vás budu informovat o
podrobnostech týkající se dané služby, zejména o volných termínech,
předpokládaném obsahu a ceně za poskytnutou službu. Smluvní vztah
mezi námi vznikne až na základě vzájemného odsouhlasení služby, rozsahu a ceny.
-
2.2. Vezměte, prosím, na vědomí, že si vyhrazuji právo odmítnout jakéhokoliv
klienta, u něhož shledám poskytnutí mých služeb jako nevhodné, nepotřebné
nebo neúčelné.
-
2.3 Pokud si objednáte službu v podobě komplexní správy a nastavení reklam na Facebooku, potom (pokud se
nedomluvíme jinak), platí, že:
- služby poskytuji měsíčně, po dobu neurčitou
- za tuto službu účtuji paušální měsíční částku – vždy za uplynulý kalendářní měsíc
- faktura má splatnost 14 dní
- v odměně nejsou hotové náklady (poplatky za reklamu, obsah, apod.)
- pokud nemohu službu poskytovat z důvodu na vaší straně (například Facebookový účet nemá dostatečné
finanční prostředky, nepředali jste přístupy k účtu apod.), vzniká mi nárok na paušální náhradu za pro
vás vyhrazený čas – její výše odpovídá smluvené měsíční odměně
- plněním mohu pověřit naše subdodavatele, spolupracující odborníky
3. OBJEDNÁVKA ŠKOLENÍ
Pokud si chcete pro změnu objednat školení, přečtěte si prosím níže uvedené
podmínky:
-
3.1. Objednat školení si můžete prostřednictvím formuláře na webových stránkách nebo e-mailem. Před odesláním
objednávky si můžete zkontrolovat své údaje a případně je opravit – podobu, v jaké údaje do objednávkového
formuláře vyplníte, budu považovat za správnou a aktuální.
-
3.2. Vaši objednávku považuji za návrh smlouvy – k uzavření smluvního vztahu mezi námi dojde okamžikem mého
potvrzení vaší objednávky, které vám zašlu na uvedenou e-mailovou adresu.
-
3.3. Účast na školení je podmíněna zaplacením registračního poplatku. V ceně registračního poplatku je zahrnut
vstup pro 1 osobu a prezentace školení. V některých případech mohu rozhodnout o tom, že budu poskytovat i
videozáznam školení, ale není na něj automaticky nárok.
-
3.4. Vezměte, prosím, na vědomí, že jsem autorem všech dodávaných materiálů a výlučným vykonavatelem všech
majetkových práv k dílům. To znamená, že bez mého souhlasu například nemůžete mé materiály zpřístupňovat nikomu
jinému – ani na internetu, ani v hmotné podobě, a to ani v podobě výňatků z daných materiálů či jejich
jednotlivých částí. Bez mého dovolení také nelze materiály jakkoliv upravovat nebo třeba je spojovat do jiných
děl (tedy např. vkládat prezentace do jiných prezentací), ať už samostatných nebo souborných.
-
3.5. Na školeních se pořizují fotografie, eventuálně audiovizuální záznamy pro účely propagace na webu a
sociálních sítích po dobu 3 let od realizace akce. Toto pořízení je na základě tzv. oprávněného zájmu – pokud
nebudete chtít být zachyceni, sdělte mi to, prosím, jakkoliv, nejpozději při vstupu na školení, případně
fotografovi či kameramanovi. V takovém případě nebudete na záznamu zachyceni.
-
3.6. Zrušení registrace na školení musí být provedeno e-mailem na adresu
ja@honzabartos.cz
nebo telefonicky na číslo 774 431 534.
-
3.7. Storno poplatky za zrušení účasti na školení jsou:
- do 1 týdne před konáním školení = vrácení 100% registračního
poplatku;
- od 6. kalendářního dne včetně před konáním školení = vrácení 30%
registračního poplatku;
- od 3. kalendářního dne včetně před konáním školení = registrační
poplatek se nevrací.
-
3.8. Poměrná část registračního poplatku bude vrácena do 14 dní od mého potvrzení obdržení čísla příslušného
bankovního účtu, na který si budete přát danou část registračního poplatku vrátit.
-
3.9. Pokud se nemůžete zúčastnit a pokud to nebude nepřiměřeně komplikované, nemám problém s tím, aby se školení
účastnil váš náhradník. V takovém případě mne, prosím, neprodleně kontaktujte a domluvíme se.
-
3. 10. Vezměte, prosím, na vědomí, že mohu změnit termín nebo místo konání školení. Pokud k tomu dojde,
kontaktuji vás na vámi uvedenou e-mailovou adresu s tím, že můžete buďto požadovat vrácení ceny školení, pokud
jste ji již zaplatili anebo si vybrat jiný termín a místo školení, pokud na něm bude ještě volné místo. Také
mohu jednostranně změnit školení z offline formy na formu online – zejména s ohledem na události spojené s tzv.
vyšší mocí, například v případě karantén apod.
4. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Kolik budete za mé služby platit zase záleží na naší domluvě. Jakými způsoby
ale můžete platit a další platební podmínky si přečtěte zde:
-
4.1. Registrační poplatek za školení a cenu za mé služby, kterou si domluvíme individuálně, můžete uhradit
následujícími způsoby:
-
bezhotovostně převodem na účet č.670100-2207995374/6210, vedený u
společnosti mBank.
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay.
-
4.2. Pokud se tak domluvíme, můžete hradit cenu za mé služby také formou zálohy.
-
4.3. Pokud budete platit převodem, prosím vás o uhrazení registračního poplatku nebo ceny za služby společně s
uvedením variabilního symbolu platby.
-
4.4. Po uhrazení služby ceny vám vystavím daňový doklad. Jsem plátcem daně z přidané hodnoty.
-
4.5. Podle zákona o evidenci tržeb jsem povinen vám vystavit účtenku. Zároveň jsem povinen zaevidovat přijatou
tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. CO KDYŽ SLUŽBY NEBO ŠKOLENÍ BUDOU MÍT NĚJAKOU VADU?
Snažím se vám dodat mé služby v co nejkvalitnějším stavu, někdy se však i při vynaložení veškeré péče může stát,
že služba může být nějakým způsobem vadná. V následujícím odstavci je popsáno, jak v takových případech
postupovat a jak probíhá uplatnění práv z vadného plnění.
-
5.1. Pokud máte za to, že poskytnutá služba nebo školení má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným
podmínkám), máte právo uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanský zákoník). Vezměte
ale, prosím, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba nebo školení neodpovídá
vašemu subjektivnímu očekávání.
-
5.2. Reklamaci uplatněte na ja@honzabartos.cz.
-
5.3. K reklamaci uveďte vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Vše
vyhodnotím bezodkladně.
6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
K objednávce služeb, školení nebo k uzavření smlouvy a plnění z ní potřebuji znát vaše osobní údaje. Zpracovávám
Vaše osobní údaje v souladu se zákonem a jsou u mne v bezpečí. Více podrobností si můžete přečíst v následujícím
textu:
-
6. 1. K naplnění smlouvy zpracovávám, jako správce osobních údajů, vaše následující osobní údaje:
-
V případě objednávky služeb přes kontaktní formulář:
- Jméno, příjmení;
- E-mailovou adresu;
- Webová stránka;
- Dotaz;
-
V případě uzavření smlouvy o poskytování služeb:
- Jméno, příjmení;
- E-mailovou adresu;
- Webová stránka, pokud se jedná o osobní údaj;;
- Fakturační adresu;
- Případně IČ;
-
V případě objednávky školení:
- Jméno, příjmení;
- E-mailovou adresu;
- Telefonní číslo;
- Název společnosti;
- IČ, DIČ;
- Fakturační adresu;
-
v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679
o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a
o
volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
nařízení o
ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), a to za účelem
umožnění
komunikace mezi vámi a mnou a případně následné poskytnutí plnění ze
smlouvy
a dále za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a
obranu
práv a povinností smluvních stran.
-
V případě, že mne kontaktujete přes kontaktní formulář, ale nakonec
k
uzavření smluvního vztahu nedojde, budu vaše osobní údaje uchovávat
po dobu
6 měsíců.
-
V případě, že mezi námi k uzavření smluvního vztahu dojde, budu
uchovávat a
zpracovávat vaše osobní údaje je za výše uvedeným účelem po dobu 10
let od
realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný
právní
předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší.
-
Výše uvedené zpracování je umožněno na základě
- čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování nezbytné pro
splnění
smlouvy nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením
smlouvy
na žádost tohoto subjektu údajů;
- a čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení – je-li to nezbytné pro
účely
oprávněných zájmů správce.
-
6.2. Na e-mailovou adresu vám mohou být v případě uzavření smlouvy zasílána
obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004
Sb., o službách informační společnosti, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení
se mohou týkat pouze obdobných služeb a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem
– zasláním e-mailu na adresu ja@honzabartos.cz nebo proklikem na odkaz v
obchodním sdělení – odhlásit. E-mailovou adresu budu za tímto účelem
zpracovávat po dobu 3 let od uzavření smlouvy.
-
6.3. Prohlašuji, že veškeré vaše osobní údaje jsou důvěrné a nebudou
poskytnuty žádné třetí osobě. Výjimku představují poskytovatelé platebních
bran, kterým jsou případně vaše osobní údaje předávány v minimálním rozsahu,
který je nutný pro umožnění úhrady objednávky, zpracovatelé nebo třetí
strany, kterými jsou
-
poskytovatel softwaru GOPAY s. r. o., se sídlem Planá 67, 370 01
České Budějovice, IČ: 260 467 68, zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka
11030;
-
naši spolupracující odborníci, coby subdodavatelé služeb;
-
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a
aplikací, které však v současné době nevyužívám.
-
6.4. Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- požadovat po mně informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovávám,
- vyžádat si u mne přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat
nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po mně výmaz osobních údajů – výmaz provedu, pokud tento
výmaz není v rozporu s právními předpisy nebo mými oprávněnými
zájmy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na přenositelnost údajů,
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu
správce,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle
Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v
rozporu s tímto Nařízením,
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se
zpracováním osobních údajů obrátit se na mne nebo na Úřad pro
ochranu osobních údajů.
-
6.5. Pokud mi v rámci spolupráce zpřístupníte osobní údaje vašich klientů ve smyslu Nařízení, jako správce
takových osobních údajů máte povinnost mne upozornit na nakládání s osobními údaji a zajistit dostatečné právní
i faktické zabezpečení, které Nařízení po správci i zpracovateli osobních údajů požaduje. Pro tyto případy
uzavíráme zpracovatelskou smlouvu, která je přílohou těchto obchodních podmínek.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tady už mé obchodní podmínky končí, tak si přečtěte závěrem několik posledních, ale důležitých slov:
-
7.1. Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a řídí se českým právním řádem.
-
7.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto
neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož
smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není
dotčena platnost ostatních ustanovení.
-
7.3. Vezměte, prosím, na vědomí, že obchodní podmínky mohu, zejména z důvodu vyvolaného změnou právních
předpisů, v nezbytném rozsahu měnit či doplňovat.
Změnu oznámím nejméně 30 dnů před nabytím účinnosti nových obchodních podmínek na webové stránce. Pokud
nevyužijete v tuto dobu práva smlouvu vypovědět, má
se za to, že s novým zněním obchodních podmínek souhlasíte.
V Praze, dne 15.7.2018
Přílohy