Obchodní podmínky Honzy Bartoše

Obchodní podmínky

Jsem honzabartos.cz s.r.o., se sídlem Roháčova 145/14, 130 00, Praha - Žižkov, IČ 092 85 075, jsem zapsaný v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 332822.

Kontaktní údaje jsou:
E-mail: ja@honzabartos.cz
Tel. č.: 774 431 534

Zkrotím vaši reklamu na Facebooku a nakopnu ji k pořádným výkonům. Ať už se jedná o konzultace, audit, školení nebo nastavení a správu reklamy, naše smluvní vztahy se budou řídit těmito podmínkami.

Prosím, vezměte na vědomí, že mé služby poskytuji firmám a dalším profesionálům, tedy nejsou určené spotřebitelům.

Někdy se můžeme domluvit, že služby nebude poskytovat společnost honzabartos.cz s.r.o., ale Jan Bartoš, IČO: 76223281, se sídlem Vinohradská 1784/134, Praha, 130 00., zapsaný v živnostenském rejstříku. I v takovém případě uzavíráme smlouvu za podmínek stanovených v tomto dokumentu.

1. OBJEDNÁVKA MÝCH SLUŽEB

Jak si můžete objednat moje služby? Nic složitého – napište a domluvíme se.

  1. Na mém webu najdete různé typy spolupráce. Pokud máte o některou z mých služeb zájem, napište mi prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na e-mail ja@honzabartos.cz.
  2. Na základě poptávky některé z mých služeb nevzniká sám o sobě mezi námi žádný smluvní vztah. Jakmile dostanu vaši zprávu, budu vás informovat o podrobnostech, týkající se dané služby, zejména o volných termínech, obsahu a odměně za poskytnutou službu. Smluvní vztah mezi námi vznikne až na základě vzájemného odsouhlasení podmínek a průběhu dané spolupráce.
  3. Na dohodnuté služby můžu vystavit zálohovou fakturu, která může být až do výše 100 % odměny. Pokud zálohovou fakturu vystavím, je splatná do 14 dnů od vystavení. Pokud zálohu neuhradíte, nemám povinnost na zakázce začít pracovat a nejsem v tzv. prodlení.
  4. Pokud se během naší spolupráce objeví nové věci, které povedou k vícepracím, dám vám o tom dopředu vědět a řeknu vám, s jakým navýšením odměny je potřeba počítat. Pokud nebudete s navýšením souhlasit, předám vám práci bez těchto víceprací a mám nárok na odměnu za odvedenou práci.
  5. Pokud si objednáte službu v podobě komplexní správy a nastavení reklam na Facebooku, Instagramu nebo TikToku, potom (pokud se nedomluvíme jinak), platí, že:
    • služby poskytuji měsíčně, po dobu neurčitou
    • za tuto službu účtuji paušální měsíční částku – vždy za uplynulý kalendářní měsíc
    • faktura má splatnost 14 dní
    • v odměně nejsou hotové náklady (například poplatky za reklamu, obsah, apod.)
    • pokud nemohu službu poskytovat z důvodu na vaší straně (například facebookový účet nemá dostatečné finanční prostředky, nepředali jste přístupy k účtu apod.), vzniká mi nárok na paušální náhradu za pro vás vyhrazený čas a kapacitu – její výše odpovídá smluvené měsíční odměně a mohu si ji jednostranně započíst

2. Objednávka jednorázové konzultace

Někdy potřebujete jen konzultovat „jak na věc“ – v takovém případě se můžeme domluvit na konzultaci.

Kontaktujte mě prostřednictvím kontaktního formuláře, telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu ja@honzabartos.cz.

Domluvíme se, co potřebujete v rámci konzultace probrat. Pošlu vám cenovou nabídku. Ta v sobě zahrnuje odměnu za přípravu na schůzku a za samotnou konzultaci. Pokud si nabídku schválíme, máme uzavřenou smlouvu, která se řídí těmito podmínkami.

V případě, že na objednanou konzultaci nemůžete dorazit, neúčtuji stornopoplatek za rezervovaný čas, pokud mi stihnete dát vědět do 72 hodin před konáním schůzky. Pokud účast zrušíte později, účtuji stornopoplatek ve výši 50 % odměny za celkově rezervovaný čas a odměnu za přípravu.

Odměnu za konzultace účtuji po započatých půlhodinách.

Na dohodnuté služby můžu vystavit zálohovou fakturu, která může být až do výše 100 % odměny. Pokud zálohovou fakturu vystavím, je splatná do 14 dnů od vystavení. Pokud zálohu neuhradíte, nemám povinnost dohodnutý termín rezervovat a nejsem v tzv. prodlení.

3. Objednávka školení

Pokud si chcete objednat firemní nebo veřejné školení, platí pro ně tyto podmínky.

Veřejné školení si můžete objednat prostřednictvím formuláře na webových stránkách. Před odesláním objednávky si můžete zkontrolovat své údaje a případně je opravit – podobu, v jaké údaje do objednávkového formuláře vyplníte, budu považovat za správnou a aktuální.

Pokud si objednáváte účast na veřejném školení, zašlu vám potvrzení o vašem zařazení – až tímto potvrzením mezi námi vzniká smlouva.

Pokud si objednáváte školení do firmy, pošlu vám individuální nabídku. Smlouva mezi námi vzniká až jejím schválením.

Vaše účast na veřejném školení je podmíněna zaplacením celé ceny školení. Bez uhrazení ceny vám vstup na školení neumožním. Pokud se již uhrazeného školení nemůžete účastnit, kontaktujte mě a domluvíme se na řešení. Pokud to nebude nepřiměřeně komplikované, nemám problém s tím, aby se školení účastnil váš náhradník.

Storno poplatky za zrušení účasti na veřejném školení jsou:

  • do 1 týdne před konáním školení = vrácení 100 % registračního poplatku;
  • od 6. kalendářního dne včetně před konáním školení = vrácení 30 % registračního poplatku;
  • od 3. kalendářního dne včetně před konáním školení = registrační poplatek se nevrací.

V případě neveřejného školení mohu vystavit zálohovou fakturu až do výše 100 % dohodnuté odměny. Termín z mé strany není závazně rezervován, dokud zálohovou fakturu neuhradíte.

Vezměte, prosím, na vědomí, že mohu školení zrušit nebo změnit termín nebo místo konání školení. Pokud k tomu dojde, kontaktuji vás na vámi uvedenou e-mailovou adresu s tím, že v případě zrušení školení vrátím zaplacené kurzovné, v případě změny termínu nebo místa můžete požadovat vrácení ceny, pokud jste školení již zaplatili anebo si vybrat náhradní termín, pokud na něm bude volné místo.

V některých případech se může stát, že školení, které mělo být offline, budu muset přehodit do online verze (například z důvodu nemoci, pandemie nebo jiných nečekaných okolností). V takovém případě se nejedná o podstatnou změnu okolností a nezakládá to právo k odstoupení od smlouvy.

V ceně školení není jeho videozáznam, pokud se nedomluvíme jinak.

4. Online kurz

Chcete si mě pustit z tepla domova/kanceláře? Dejte si můj online kurz.

Kurz vám po objednání a úhradě zpřístupním pomocí odkazů v e-mailu. Přístupy aktivuji po připsání ceny na můj účet, což většinou bývá ihned, nejpozději (ve výjimečných případech) do 3 dnů od obdržení platby.

Digitální kurz je určený jen pro vás.

Online materiály a záznamy nestahujte, nekopírujte, neupravujte, nezasahujte do zdrojových souborů. Také je zakazuji dál šířit, například promítáním nebo přeposíláním vašich přístupů. Pokud byste digitální kurz nebo jeho části používali jinak než pro osobní užití, došlo by k porušení autorských práv. Takové jednání monitoruji a právně řeším.

Může se stát, že z důvodu údržby softwaru nebo online výpadků způsobených technickými obtížemi bude obsah dočasně nedostupný. Takové případy ale bývají výjimečné a za tyto ojedinělé výpadky nerefunduji uhrazenou cenu. Vždy však budu dělat maximum pro 100% funkčnost a dostupnost obsahu.

Digitální kurz a jeho obsah vám bude přístupný po dobu 1 roku.

5. Platební podmínky

Kolik budete za mé služby platit záleží na naší domluvě. Jakými způsoby můžete platit a další platební podmínky si přečtěte tady:

Služby a školení jde platit:

  • bezhotovostně převodem na účet č.670100-2207995374/6210, vedený u společnosti mBank
  • bezhotovostně prostřednictvím platební brány Comgate

Veřejná školení jsou splatná dopředu.

Pokud budete za služby nebo školení platit převodem, prosím vás o uhrazení poplatku nebo odměny za služby společně s uvedením variabilního symbolu platby.

Po uhrazení odměny vám vystavím daňový doklad. Jsem plátcem DPH. K odměnám za služby a školení, které jsme si dohodli, bude DPH připočítáno.

Daňový doklad vám zašlu v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou mi uvedete.

6. Co když služby nebo školení budou mít nějakou vadu?

Služby a školení dodávám na míru a v co největší kvalitě. Někdy se ale i při vynaložení veškeré péče může stát, že služba může mít chybu. Jak v takovém případě postupovat?

Pokud máte za to, že poskytnutá služba nebo školení má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá domluveným podmínkám), máte právo uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanským zákoníkem). Vezměte ale, prosím, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba nebo školení neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.

Reklamaci uplatněte na můj e-mail.

Prosím, uveďte:

  • které služby nebo školení se vada týká
  • vaše kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení.

Ozvu se vám co nejdříve s návrhem řešení nastalé situace.

7. Autorská a osobnostní práva

Materiály a výstupy mé práce jsou velmi často autorským dílem. Co s nimi smíte a nesmíte dělat?

Pokud se účastníte mého školení, podklady, které budete mít ode mě po ruce, si smíte použít pro vlastní studijní účely. Poprosím vás ale o pochopení, že se jedná o mé know how, které je určeno pouze vám a proto vás prosím o další nešíření. Porušovali byste má osobnostní a autorská práva.

Školení se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez mého výslovného souhlasu (a případně souhlasu ostatních účastníků), a to ani pro osobní užití.

8. Závěrem

Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a řídí se českým právním řádem.

O našich případných sporech jsou příslušné rozhodovat české soudy.

Vezměte, prosím, na vědomí, že obchodní podmínky mohu zejména z důvodu vyvolaného změnou právních předpisů v nezbytném rozsahu měnit či doplňovat.

V Praze, dne 10.12.2024

Přílohy

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů