Online kurzy

Stovky auditů, víc než miliarda proinvestovaná v reklamách a přes 12 let klikání. Tohle know-how změní váš pohled na výkon. Neudělám z vás experty, ale dám vám vše, co k tomu potřebujete. Kurzy stavím na reálných datech, případovkách a praktických ukázkách. Naučím vás přemýšlet o výkonu komplexně a v souvislostech.

Praktické ukázky

Videa, checklisty, prezentace. Všechny postupy a kampaně vás naučím na reálných příkladech.

Případové studie

S čísly a postupy u konkrétních klientů. Kompletní know-how, strategie a výsledky.

Vím, jak na to

V kampaních jsem za 12 let proinvestoval přes miliardu korun a jdu přímo k věci.

Jsme partneři

Meta
Shoptet
APEK
Partnerství

Vytřískejte z mého know-how maximum

Pokud si koupíte Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy společně s kurzem Vyhodnocením Facebook a Instagram reklamy najednou, získáte kompletní balík, který vystřelí vaše schopnosti na úplně jinou úroveň. A protože vás to fakt chci naučit, při koupi balíčku to budete mít o 20 % levnější.

7 980 Kč bez DPH

6 384 Kč bez DPH

Chci oba kurzy se slevou

sleva-20 %

Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy

Balík know-how, který vystřelí vaše kampaně na úplně jinou úroveň. Od nastavení Business Manageru po brutální škálování kampaní a top strategie. Naučíte se na Metu koukat v kontextu celého marketingu a už ji neuvidíte jako dřív.

  • 10+ hodin
  • 13+ lekcí
  • 1 000+ účastníků
  • 5,0/5 hodnocení

Vyhodnocení Facebook a Instagram reklamy

Naučíte se vyhodnocovat na celku tak, aby to dávalo smysl. Testování, souvislosti a vše, co potřebujete pro smysluplnou optimalizaci reklamy.

  • 2+ hodin
  • 5 lekcí
  • 5,0/5 hodnocení

Blog praktického přístupu k výkonnostní reklamě

1 minut čtení

Konec roku v e-commerce: Když kampaně fungují, ale byznys nestíhá

Vánoční sezóna dokáže e-shopům přinést rekordní zisky, nebo taky pořádné ztráty. V článku pro MediaGuru se Honza Bartoš dívá na to, co se děje, když kampaně běží perfektně, ale byznys na pozadí přestává stíhat. Společně s klienty Davidem Pálou (Tomas Arsov), Dominikem Rzounkem (CS Apparel Group) a kolegou Vítem Schaffarczikem sdílíme zkušenosti, které mohou rozhodnout o tom, jestli e-shop zvládne sezónu s rekordem nebo s krizí.

12 minut čtení

Meta přepíná na Andromedu. Změna, která otřese výkonem?

Upřímně, pokud nežijete v jeskyni a sledujete změny a dění na Meta, tak se vás to pravděpodobně moc nedotkne. Andromedu Meta oznámila už v prosinci 2024. Chvilku to trvalo, ale v říjnu 2025 Meta na Andromedu přešla kompletně. Algoritmus Andromeda změnil to, jak Meta bude přistupovat k reklamě, ke struktuře účtu, ke škálování a jakým způsobem bude reklamu doručovat. 

4 minut čtení

Jak přidat video do produktového katalogu Meta (návod)

Možnost přidávat produktová videa do katalogu na Meta platformách existuje už delší dobu, ale teprve teď se kolem ní začíná něco dít. Meta chce kreativní rozmanitost a hlavně videa, a to se nyní týká i dynamických kampaní, a tím dává značkám šanci získat lepší pozice v aukci i vyšší míru prokliku. Přidání videa do katalogu není složité, existují hned tři způsoby, jak to udělat. 

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů