Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Honza Bartoš

První reklamu jsem naklikal v roce 2012, když ještě neexistoval Business manager, přidávaly se příspěvky s koťátky na firemní stránky a největší marketing na Facebooku bylo dělání soutěží. Tehdy možná ani Mark Zuckerberg nevěděl, co buduje za kolos a ani já nevěděl, kam mě to zavede.

Předtím jsem pracoval jako ochranka, prodával akvárka, měl 2 e-shopy a 2 SaaS aplikace. Něco šlo líp a něco hůř. Celkově jsem zaplatil “podnikatelské školné” ve výši několika milionů. Nebylo to jednoduché, ale dnes jsem za to rád, protože mě to odlišuje od většiny markeťáků v ČR.

Po více jak 10 letech klikání reklam, jsme s kolegou Tomášem založili firmu na správu reklam. Ve firmě, díky našim zkušenostem z podnikání, fungujeme jako partneři do byznysu a koukáme se na reklamu daleko víc z pohledu podnikatele, než běžné agentury a freelanceři. Chápeme, že lajky faktury neplatí, a že byznys musí být win-win. Jinými slovy, když majiteli nevyděláme peníze, těžko nás bude mít z čeho zaplatit.

Dnes mám tým více jak 8 lidí. Děláme pro top klienty jako je Zoot, Bibloo, Under Armour, Trenýrkárna.cz, Florea.cz, Alkohol.cz, Himalife nebo Rybízák.cz a stále rosteme. Spravujeme přes 100 účtů a pomáháme klientům vydělávat peníze. To nás spojuje, to nás baví.

Máme čím dál tím větší přesah do dalších oborů, ve kterých můžeme klienty nasměrovat. V UX, marketingové strategii i dalších marketingových kanálech dokážeme klienta upozornit na chyby a buď mu nabídnout řešení nebo nasměrovat ke specialistovi. Všechno se stejným cílem - aby posunul byznys na další úroveň.

Největší radost mi dělá růst. Né naší firmy, ale lidí, kteří v ní jsou. Jejich růst jde totiž ruku v ruce s růstem klientů. Řídíme se heslem, že dobré lidi je potřeba dobře ocenit a vidíme, že to funguje.

Celou dobu mi po boku stála moje žena Zuzka, bez ní by nic z toho nebylo. Narodila se nám dcera Kačenka, která mi dala další motivaci se zlepšovat a posouvat dál.

Kde se můžeme potkat?

24.09.2024

Shoptet webinář ZDARMA

Příprava na Vánoce z pohledu Meta reklamy

05.11.2024

CZECH INTERNET FORUM 2024

Komplexní přístup k maximálnímu výkonu Meta reklamy

26.-27.02.2025

Czech Online Expo

Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Honza v akci

Další členové našeho týmu

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů