Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Honza Bartoš

Honza Bartoš

05. 05. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Výkon nebo značka? Odvěký souboj mezi branďáky a výkonáři je u konce. Vysvětlili jsme, kdy je vhodné upřednostnit výkon a kdy zase značku. Zároveň jsem odhalil náš přístup a nastavení práce s klienty, abychom dosahovali efektivních výsledků. Rozebrali jsme, jak budovat značku na Facebooku a zda je to vůbec možné, nebo jak využít výkonnostní reklamu k posílení značky. Kromě toho jsme odhalili mýtus o sponzorování příspěvků na Facebooku jako nástroji pro budování brandu, a poskytli náhled na to, co je skutečně důležité při budování značky na této platformě. Celkově byl rozhovor plný zajímavých perspektiv, přínosných informací a podnětných diskusí o tématu výkonu a značky ve světě marketingu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy

Ukážeme si, jak zkontrolovat produkt a nabídku, aby reklama obstála před konkurencí. A proč úspěch Facebook reklamy leží částečně mimo Facebook. Navíc vám ukážu naši strategii CBO split a případové studie našich klientů.
  • Tipy, které zvyšují efektivitu a výkon reklam
  • Strategie a optimalizace reklam na Facebooku
  • Zkreslená data a jak s nimi pracovat
  • Jak na krátkodobé kampaně jako jsou night shoppingy nebo black Friday
  • Naše strategie CBO split

Sociální sítě: 5 nej věcí a 5 nej propadáků

Zaměřili jsme se na efektivní strategie pro makléře v nové době digitálního marketingu. Hlavním cílem bylo poskytnout náhled na to, jak využít sociálních sítí k získání nových klientů a být úspěšný ve velmi konkurenčním realitním trhu.
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů