Webinář pro Shoptet: Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu s Meta reklamami

Honza Bartoš

Honza Bartoš

17. 10. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Zjistěte jak i pomocí flash akcí vytřískat z letošní vánoční sezony maximum. Dozvíte se, co si ohlídat z pohledu dat, jak správně nastavit nabídku a kreativu, aby byla pro vaše zákazníky neodolatelná, a co je klíčové zvážit v této sezóně z pohledu UX a webové strategie. Navíc vám ukážu reálné příklady úspěšných kampaní z praxe od našich klientů a naše prováděné testy.
  • Tipy pro tvorbu efektivních reklamních kreativit
  • Jak plánovat kampaně a na co nezapomenout
  • Jak pracovat s flash akcemi a naše best practice
  • Out of the box přístup
  • Reálné ukázky, testy a osvědčené tipy
  • BONUS: Získáte checklist pro vánoční kampaně

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Checklist ke stažení: Vánoční kampaně

Stáhněte si několikakrokový checklist pro každou fázi vašich vánočních kampaní. Zjistíte, co si ohlídat a promyslet než kampaně spustíte, co dělat během spuštěných kampaní a jak kampaně škálovat a co dělat po jejich skončení.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

WebTop100: Meta specialista v roce 2025 musí být…

Dnes nastaví kampaně na Meta skoro každý, a díky automatizaci a AI budou klikači jen nákladem. Budoucnost je v širším pohledu: přesahy do UX, pochopení strategií, důležitosti retence a testování. Meta specialista by měl umět zapojit reklamy do byznysové strategie. Představím tři klíčové pilíře, podložené reálnými daty a případovými studiemi, které by měl zvládat, aby v roce 2025 přinášel hodnotu.
  • 3 klíčové pilíře pro rok 2025
  • Jak přistupovat k vyhodnocování
  • Úpravy UX, které pomáhají v prodejích
  • Jak zapojit další kanály

Czech Online Expo: I brand potřebuje výkon

Zjistěte, jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky, abyste dosáhli okamžitého úspěchu a dlouhodobého růstu. Ukážu vám strategii, která kombinuje výkonnostní kampaně s efektivním budováním značky, jak můžete optimalizovat konverzní poměry, snížit náklady na akvizici zákazníků a dosáhnout stabilních výsledků. Zjistíte, jaké chyby se často dělají při tvorbě značky a proč je důležité mít obě složky v rovnováze.
  • Jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky.
  • Praktické tipy pro efektivní výkonnostní kampaně bez ohrožení značky.
  • Kdy se zaměřit na výkon a kdy na značku pro optimální výsledky.
  • Jak stabilizovat výsledky a zvýšit konverzní poměry správnou strategií.
  • Příklady úspěšných kombinací výkonu a značky.
  • Chyby, kterým byste se měli vyhnout.
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů