Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Honza Bartoš

Honza Bartoš

17. 09. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura tvrdila, že cíle jsou nereálné. My jsme za měsíc zvýšili obrat BOOBEE o 308,6 %, objednávky o 295 % a spend o 947,5 %. Cena za proklik klesla na polovinu a vyprodali jsme zásoby. Začali jsme od základů – web, cílovka, propagace. Důkladné testování přineslo překvapivá data. Ukázali jsme, že když se nad tím přemýšlí, výsledky přijdou. Přečtěte si do detailu, jak se nám to povedlo.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na Digisemestru: Facebook reklama z praxe

Co udělat před spuštěním Facebook reklamy, aby byla úspěšná? Jak se k reklamě přistupovalo dřív a jak se přistupuje dnes? Jak vyhodnocovat a jak poznat, jestli Facebook reklama plní cíl?
  • Co udělat před spuštěním reklam
  • Jak poznáte dobrého Facebook specialistu
  • Jak uvažovat nad nastavením reklam
  • Jak zvýšit hodnotu objednávky
  • Praktické příklady z praxe od našich klientů

Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Je důležitější výkon nebo značka? Odpověď na vás čeká v rozhovoru. Rozebrali jsme i jak budovat značku na Facebooku a jestli je to vůbec možné, nebo jak k jejímu budování využít výkonnostní reklamu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů