26.11. od 10:00 Webinář ZDARMA: Jak zvednout AOV díky aplikaci Upsell Registrovat se

Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Honza Bartoš

Honza Bartoš

17. 09. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura tvrdila, že cíle jsou nereálné. My jsme za měsíc zvýšili obrat BOOBEE o 308,6 %, objednávky o 295 % a spend o 947,5 %. Cena za proklik klesla na polovinu a vyprodali jsme zásoby. Začali jsme od základů – web, cílovka, propagace. Důkladné testování přineslo překvapivá data. Ukázali jsme, že když se nad tím přemýšlí, výsledky přijdou. Přečtěte si do detailu, jak se nám to povedlo.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Doporučení, která vám pomohou uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Nic obecného. Všechno jsem hezky podložil daty od našich klientů, kde jsme doporučení implementovali. A jako bonus se dozvíte, co je to influencesaurus.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů

Webinář pro Shoptet: 8 způsobů, jak zvednout AOV a vydělat více

Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky (AOV) je jeden z nejjednodušších způsobů, jak posunout byznys bez nutnosti navyšování investic do reklamy. Když zvednete AOV jen o 100 Kč, při 1000 objednávkách měsíčně to za rok udělá 1,2 milionu navíc. V tomhle webináři vám ukážu konkrétních 8 kroků, jak AOV efektivně zvednout.
  • 8 konkrétních kroků pro zvýšení AOV
  • Výhody, nevýhody a časová náročnost jednotlivých řešení
  • Reálné ukázky z e-shopů
  • Jak díky Upsell a Cross-sell doplňku narostlo AOV o 10–60 %, a to bez programování
  • BONUS: Checklist kroků pro zvednutí AOV
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů