NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Honza Bartoš

Honza Bartoš

17. 09. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura tvrdila, že cíle jsou nereálné. My jsme za měsíc zvýšili obrat BOOBEE o 308,6 %, objednávky o 295 % a spend o 947,5 %. Cena za proklik klesla na polovinu a vyprodali jsme zásoby. Začali jsme od základů – web, cílovka, propagace. Důkladné testování přineslo překvapivá data. Ukázali jsme, že když se nad tím přemýšlí, výsledky přijdou. Přečtěte si do detailu, jak se nám to povedlo.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Czech Online Expo: I brand potřebuje výkon

Zjistěte, jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky, abyste dosáhli okamžitého úspěchu a dlouhodobého růstu. Ukážu vám strategii, která kombinuje výkonnostní kampaně s efektivním budováním značky, jak můžete optimalizovat konverzní poměry, snížit náklady na akvizici zákazníků a dosáhnout stabilních výsledků. Zjistíte, jaké chyby se často dělají při tvorbě značky a proč je důležité mít obě složky v rovnováze.
  • Jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky.
  • Praktické tipy pro efektivní výkonnostní kampaně bez ohrožení značky.
  • Kdy se zaměřit na výkon a kdy na značku pro optimální výsledky.
  • Jak stabilizovat výsledky a zvýšit konverzní poměry správnou strategií.
  • Příklady úspěšných kombinací výkonu a značky.
  • Chyby, kterým byste se měli vyhnout.

Sociální sítě: 5 nej věcí a 5 nej propadáků

Zaměřili jsme se na efektivní strategie pro makléře v nové době digitálního marketingu. Hlavním cílem bylo poskytnout náhled na to, jak využít sociálních sítí k získání nových klientů a být úspěšný ve velmi konkurenčním realitním trhu.
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů