NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Webinář pro Shoptet: 8 způsobů, jak zvednout AOV a vydělat více

Honza Bartoš

Honza Bartoš

29. 05. 2025

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky (AOV) je jeden z nejjednodušších způsobů, jak posunout byznys bez nutnosti navyšování investic do reklamy. Když zvednete AOV jen o 100 Kč, při 1000 objednávkách měsíčně to za rok udělá 1,2 milionu navíc. V tomhle webináři vám ukážu konkrétních 8 kroků, jak AOV efektivně zvednout.
  • 8 konkrétních kroků pro zvýšení AOV
  • Výhody, nevýhody a časová náročnost jednotlivých řešení
  • Reálné ukázky z e-shopů
  • Jak díky Upsell a Cross-sell doplňku narostlo AOV o 10–60 %, a to bez programování
  • BONUS: Checklist kroků pro zvednutí AOV

Důležité odkazy

Aplikace Upsell a cross-sell

Nabídněte zákazníkům doplňkové produkty se slevou přímo na kartě produktu nebo v košíku. Z každé objednávky tak vytěžíte maximum, a to s minimálním úsilím. Aplikaci navíc nasadíte snadno a bez pomoci programátora.

Checklist ke stažení: Zvednutí AOV

Připravili jsme pro vás přehledný seznam kroků, díky kterému snadno zanalyzujete svůj web, podíváte se na weby konkurence a získáte konkrétní inspiraci, jak vylepšit nabídku i prezentaci produktů tak, aby zákazníci nakupovali víc.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Sociální sítě: 5 nej věcí a 5 nej propadáků

Zaměřili jsme se na efektivní strategie pro makléře v nové době digitálního marketingu. Hlavním cílem bylo poskytnout náhled na to, jak využít sociálních sítí k získání nových klientů a být úspěšný ve velmi konkurenčním realitním trhu.

Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů