NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Webinář pro APEK: Facebook reklama pro pokročilejší 2022

Honza Bartoš

Honza Bartoš

15. 02. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

o Komplexní průvodce strategiemi a nástroji pro úspěšné vedení Facebook reklamních kampaní. Zaměřil jsem se na klíčové prvky, jako je Facebook Pixel, Conversion API (CAPI) a využití katalogů produktů z XML feedu. Dozvíte se, jak implementovat CAPI, vytvářet dynamické slevy v obrázcích a jak používat custom labely pro tvorbu Setů produktů. Blíže jsme se podívali i na to, jak správně vytvářet okruhy uživatelů a jak strategicky přistupovat k remarketingu. Ukázal jsem strategie jako quick, funnel a návštěvnost, a ukázal jak uvažovat nad reklamami na základě výše rozpočtů - do 30 tisíc korun měsíčně, do 100 tisíc a nad 300 tisíc.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Živě z Marketing Festivalu 2024: O výkonnostním marketingu

Rozhovor, který bude zajímat nejednoho majitele firmy a marketingového ředitele. Dozvíte se tam, jak zjistit, jak je Facebook silným kanálem v rámci celku. Jaký má být poměr brandu a výkonu v rámci rozpočtu nebo neustále skloňované AI. Má tam své místo? Mění pravidla hry?
  • Trendy pro tento rok
  • Pozice AI ve Facebook reklamě a jak s ní pracovat
  • Rozdělení rozpočtu mezi brand a výkon
  • Jak je silný váš Facebook
  • Testování

Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Je důležitější výkon nebo značka? Odpověď na vás čeká v rozhovoru. Rozebrali jsme i jak budovat značku na Facebooku a jestli je to vůbec možné, nebo jak k jejímu budování využít výkonnostní reklamu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů