Webinář pro APEK: Facebook reklama pro pokročilejší 2022

Honza Bartoš

Honza Bartoš

15. 02. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

o Komplexní průvodce strategiemi a nástroji pro úspěšné vedení Facebook reklamních kampaní. Zaměřil jsem se na klíčové prvky, jako je Facebook Pixel, Conversion API (CAPI) a využití katalogů produktů z XML feedu. Dozvíte se, jak implementovat CAPI, vytvářet dynamické slevy v obrázcích a jak používat custom labely pro tvorbu Setů produktů. Blíže jsme se podívali i na to, jak správně vytvářet okruhy uživatelů a jak strategicky přistupovat k remarketingu. Ukázal jsem strategie jako quick, funnel a návštěvnost, a ukázal jak uvažovat nad reklamami na základě výše rozpočtů - do 30 tisíc korun měsíčně, do 100 tisíc a nad 300 tisíc.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Onlajn Talks: Za hranicemi Meta Ads

Rozebrali jsme spoustu témat kolem Mety – od vyhodnocování, přes strategii až po otázky od diváků. Pokud se v Meta reklamě chcete posunout dál, mrkněte na záznam. Ukazuju konkrétní příklady, data a sdílím přístup, který pomáhá klientům růst. Jak vyhodnocovat Meta reklamu v kontextu celého byznysu
  • Proč a jak zvyšovat AOV – a co to udělá s výkonem
  • Jak v roce 2025 přemýšlet o optimalizaci kampaní
  • O čem Meta opravdu je – a proč není na prvním místě kreativa ani struktura
  • Jak odhalit reálný přínos Mety ve vašem marketingovém mixu

Eshopový kráľ: Jak měřit, řídit a optimalizovat Meta kampaně pro maximalizaci zisku v roce 2025

Tohle je asi můj nejotevřenější rozhovor. Michal Král ze mě vytáhl víc, než jsem plánoval – a vznikla z toho hodně upřímná diskuze nejen o Metě, ale i o tom, co se v marketingu děje, jen se o tom málo mluví nahlas. Vysvětlil jsem, jak přistupujeme ke klientům, co se děje, když Meta přestane fungovat, i proč některé agentury zneužívají neznalost klientů. Pokud se v marketingu ztrácíte, hledáte lepší spolupráci nebo chcete slyšet, jak to může fungovat jinak – tohle video vám otevře oči.
  • Pro koho má Meta smysl – a kdy má smysl specialista nebo agentura
  • Co dělat, aby Meta fungovala dlouhodobě
  • Jak postupujeme, když Meta vypadne a klient je na ní závislý
  • Záložní strategie, které máme připravené
  • Specialista vs. agentura – kdy dává co větší smysl
  • Jak má vypadat komunikace mezi klientem a specialistou
  • Jak reportujeme a co považujeme za transparentní spolupráci
  • Co typicky brzdí růst a škálování byznysu
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů