Webinář pro APEK: Facebook reklama pro pokročilejší 2022

Honza Bartoš

Honza Bartoš

15. 02. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

o Komplexní průvodce strategiemi a nástroji pro úspěšné vedení Facebook reklamních kampaní. Zaměřil jsem se na klíčové prvky, jako je Facebook Pixel, Conversion API (CAPI) a využití katalogů produktů z XML feedu. Dozvíte se, jak implementovat CAPI, vytvářet dynamické slevy v obrázcích a jak používat custom labely pro tvorbu Setů produktů. Blíže jsme se podívali i na to, jak správně vytvářet okruhy uživatelů a jak strategicky přistupovat k remarketingu. Ukázal jsem strategie jako quick, funnel a návštěvnost, a ukázal jak uvažovat nad reklamami na základě výše rozpočtů - do 30 tisíc korun měsíčně, do 100 tisíc a nad 300 tisíc.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Onlajn Talks: Za hranicemi Meta Ads

Rozebrali jsme spoustu témat kolem Mety – od vyhodnocování, přes strategii až po otázky od diváků. Pokud se v Meta reklamě chcete posunout dál, mrkněte na záznam. Ukazuju konkrétní příklady, data a sdílím přístup, který pomáhá klientům růst. Jak vyhodnocovat Meta reklamu v kontextu celého byznysu
  • Proč a jak zvyšovat AOV – a co to udělá s výkonem
  • Jak v roce 2025 přemýšlet o optimalizaci kampaní
  • O čem Meta opravdu je – a proč není na prvním místě kreativa ani struktura
  • Jak odhalit reálný přínos Mety ve vašem marketingovém mixu

Eshopový kráľ: Proč a jak škálovat Meta reklamy o stovky procent během pár dní

Dozvíte se, jak přistupuji k Meta reklamě. Proč je klíčové Metu zasadit do širšího kontextu celé marketingové strategie. Řešili jsme, jak pracovat se škálováním kampaní a získáte tipy, jak utratit více peněz v rámci jednodenní akce. Probrali jsme také data a které metriky a kde sledovat, abyste splnili cíle.
  • Meta Ads v kontextu celé marketingové strategie
  • V čem dělají specialisté často chybu
  • Tipy na škálování kampaní
  • Jak na flash akce
  • Jak pracovat s daty a vyhodnocovat
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů