Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Jak na efektivní využití Facebook reklamního systému pro zlepšení výkonu reklam a dosažení požadovaných cílů, jako je zvýšení hodnoty objednávek na eshopu nebo konverzního poměru? Od strategie, přes nastavení měření až k trikům a tipům, které zvednout úspěšnost vašich prodejních reklam.
V rámci přednášky předáme naše zkušenosti jak z velkých, tak malých eshopů, které jako markeťáci ve své práci využijete a vydělají vaším klientům peníze.
  • Strategie pro Facebook reklamu
  • Testování reklamních prvků a optimalizace na základě dat
  • Zvýšení hodnoty objednávek na eshopu
  • Cílení zákazníků pomocí Meta pixelu a událostí
  • Prezentace reálných příkladů kampaní klientů a jejich výsledků
  • Vyhodnocování
  • Novinky ve Facebook reklamě
  • Tipy a triky pro úspěšnou Facebook reklamu

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: Jak na dynamickou reklamu na Facebooku

Jak funguje dynamická reklama, jak ji nastavit, jak na texty a grafiku pro dynamické reklamy, jaké strategie zvolit a jak je vyhodnotit. A na závěr mám pro vás schované ty nejčastější chyby a pravidla nejúspěšnějších kampaní na Facebooku.
  • Jak pracovat s dynamickou akvizicí z katalogu i dynamickým remarketingem
  • Co je potřeba ke spuštění dynamického remarketingu
  • Jak pracovat s katalogem produktů, jak ho vytvořit a propojit s Facebook Pixelem
  • Manuální vs. automatický bidding

Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Je důležitější výkon nebo značka? Odpověď na vás čeká v rozhovoru. Rozebrali jsme i jak budovat značku na Facebooku a jestli je to vůbec možné, nebo jak k jejímu budování využít výkonnostní reklamu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů