Webinář pro Shoptet: Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy

Honza Bartoš

Honza Bartoš

25. 10. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Nový pohled na úspěšnou reklamu na Facebooku, který sahá za tradiční koncepce cílení, kreativy a copy. Účastníci se dozvědí, že klíčem k úspěchu je také kvalita produktu a nabídky, která musí obstát před konkurencí. Že úspěch Facebook reklamy leží částečně mimo Facebook. Webinář nabízí cenné tipy, jak zvyšovat efektivitu a výkon reklam a jak pracovat s potenciálně zkreslenými daty. Seznámím vás také s naší strategií CBO split a případovými studiemi, které ukážou reálné výsledky našich klientů.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Mladý podnikatel: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

Čím na schůzkách překvapuji majitele firem, proč nejde dělat Meta bez přesahů a jak jsem se stal z freelancera majitelem firmy s 11 specialisty? V tomhle rozhovoru s Jiřím Rosteckým jdeme hodně na dřeň a to nejen Mety, ale hlavně byznysu jako takového. Jestli hledáte nový impuls pro vaše podnikání, potřebujete změnu nebo si prostě chcete poslechnout, jak fungujeme, tohle video je přesně pro vás. V rozhovoru zjistíte:
  • Proč to na Metě nejde bez přesahů.
  • Proč na začátku spolupráce řešíme víc nabídku, sklad a web než samotné klikání.
  • Že je občas nutný dělat to, co klient potřebuje, i když to nechce.
  • Jak jsem se stal z freelancera majitelem agentury, a co taková sranda obnáší.
  • A hlavně jak se posouvat na Metě i v byznysu.

Czech Internet Forum: Komplexní přístup k maximálnímu výkonu Meta reklamy

Úspěšná reklama na Metě (Facebook, Instagram) není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí. Na několika konkrétních příkladech z praxe jasně uvidíte, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.
  • Proč nikdy nepřeskakovat plán, cíle a KPI
  • Jak vypadá dobrá nabídka
  • Co by měla obsahovat prodejní stránka
  • Jak pracovat s dalšími marketingovými kanály
  • Jak vyhodnocovat na celku
  • Jak otestovat přínos jednotlivého kanálu
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů