26.11. od 10:00 Webinář ZDARMA: Jak zvednout AOV díky aplikaci Upsell Registrovat se

Socials Podcast: Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává

Honza Bartoš

Honza Bartoš

12. 04. 2024

Záznam z přednášky

Popis přednášky

To, že přicházíme o data že bude ještě hůř asi není žádným tajemstvím. Jak to ale ovlivní Facebook reklamu? Jak s ní pracovat a vyhodnocovat, nebo jak zjistit, že je tím správným kanálem pro váš byznys? Šli jsme hodně do hloubky a hodnotím ho, jako jeden z nejlepších rozhovorů.
  • Budoucnost Facebookové reklamy
  • Vyhodnocení a optimalizace kampaní
  • Budování brandu z pozice eshopu
  • Práce s milionovými i desetitisícovými rozpočty
  • Nahlédnutí pod pokličku naší agentury

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Sociální sítě: 5 nej věcí a 5 nej propadáků

Zaměřili jsme se na efektivní strategie pro makléře v nové době digitálního marketingu. Hlavním cílem bylo poskytnout náhled na to, jak využít sociálních sítí k získání nových klientů a být úspěšný ve velmi konkurenčním realitním trhu.

Czech Online Expo: Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Mluvil jsem o tom, co často rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu kampaní – a není to ani kreativa, ani nastavení reklam. V roce 2025 je výkon o úplně jiných věcech, než se běžně řeší. Chtěl jsem vám otevřít hlavu a ukázat, kde leží skutečný potenciál Mety – a co má smysl ladit dřív, než vůbec spustíte kampaň.
  • Co reálně rozhoduje o úspěšnosti reklam
  • Proč ani perfektně nastavená kampaň nemusí fungovat
  • Jaké faktory mají největší vliv na konverzní poměr
  • Kde hledat největší rezervy a čemu se vyhnout
  • Proč v GA4 reálný přínos Mety neuvidíte – a jak ho odhalit jinak
  • Co dělat, aby Meta dávala výsledky, ne jen utrácela budget
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů