Koukněte se do zákulisí našich strategií a taktik pro reklamy na Facebooku. Uvidíte konkrétní příklady, které přivedly měřitelné zlepšení u našich klientů.
Trenýrkárna.cz - 211 % nárůst tržeb z Facebooku za 2 roky při celkovém poklesu
S Trenýrkárnou spolupracujeme už roky a od 2021 Facebook neustále roste. Při srovnání prvních 7 měsíců roku 2021 s rokem 2023 (kvůli ukončení GAU) je to přes 200 % v tržbách a přes 320 % v návštěvnosti.
Ukázka nárůstu Facebooku v Google Analytics.
Facebook rozhodně nezaostává. Jak můžete vidět na screenu ze Správce reklam, vyškálovali jsme kampaně skoro o 400 % při dodržení cílů.
Navýšení rozpočtu téměř o 400 % během 2 let.
Proč Trenýrkárna.cz vyrostla?
Jako menší disclaimer chceme říct, že si za nárůsty určitě nebereme všechen kredit. Výkon reklamy ovlivňuje celá řada faktorů, takže se na nich podílel celý tým. Nicméně pojďme na to.
Pokročilá práce s dynamickou reklamou, kterou na školení rozebereme v bloku Dynamické reklamy na 217 %.
Správně nastavování (nejen) rychlých akcí. Podrobně projdeme v Zápisníku klikače.
A co říkají na spolupráci v Trenýrkárně?
Markeťačka Trenýrkárny Bára o spolupráci.
Bezvaplenky.cz - meziroční nárůst o 124 %
S klientem Bezvaplenky.cz spolupracujeme od konce roku 2020. Za tu dobu vyrostly tržby z Facebook reklamy skoro o 2000 % (z nuly to jde nahoru rychle). Proto bereme jako větší úspěch meziroční nárůst za prvních 7 měsíců roku 2023. A to o víc než 120 %.
Srovnání tržeb z Facebook reklamy leden-červenec 2023 a 2022.
Výkon Facebooku je výrazně nad růstem celku, který vyrostl „jen“ o 11 %.
Srovnání tržeb z e-shopu leden-červenec 2023 a 2022.
Nárůst byl způsobený celou řadou věcí, ale nejzásadnější z nich byla správná práce s akcemi aúpravy webu.
Midorini.cz - nárůst 182 % za první 3 měsíce!
A jak to vypadá, když se sejde dobrá nabídka, šikovná majitelka a dobré načasování? Celkovým nárůstem 60+ % za 3 měsíce spolupráce a 182% růstem tržeb z Facebook reklamy!
Srovnání tržeb e-shopu květen-červenec 2023 proti 2022.
Srovnání tržeb Facebook reklamy květen-červenec 2023 proti 2022.
U Midorini jsme na začátku opakovaně řešili cíle, abychom se ujistili, že je máme správně nastavené - věc, kterou snad všichni podceňují. To nám umožnilo navýšit rozpočty a zrychlit růst.
Dalším důležitým bodem bylo nastavování akcí. Použili jsme u něj jednu ze strategií, kterou budeme rozebírat podrobně na školení. A výsledek? Za 3 dny jsme měli skoro stejné tržby jako za celý duben.
Tržby v době akce.
A tržby z dubnu bychom překonali, jen nám přestal stíhat sklad a museli jsme vypnout reklamu🙂
E-shop deNatura.cz a růst o stovky % ročně
V srpnu 2021 jsme začali se značkou deNatura. Od začátku projektu rosteme o stovky % ročně při aplikování stejných principů jako u našich klientů. U deNatury je to jen znásobeno skvělou prací lidí při výběru a vývoji produktů, tvorbě vstupních stránek, točení videí a dalších činnostech.
Srovnání tržeb srpen-prosinec 2022 a 2021
Srovnání tržeb leden-červenec 2023 a 2022
Díky čemu deNatura roste
Dobře nastavené cíle
Využívání pokročilé strategie
Neustálá práce na vylepšování nabídky
Tvorba správných kreativ pro typ produktů
Shrnutí
Jak můžete vidět, principy, postupy a strategie, které děláme fungují napříč obory.
Na blog píšu pravidelně nepravidelně. Aby vám žádný z mých nepochybně skvělých a praktických
článků
neutekl, doporučuji nastavit jejich odběr. Každý nový text vám pak hned po vydání pošlu přímo do
e-mailu.
Stovky milionů vydělaných v reklamách, tisíce komplexních kampaní a desítky tisíc hodin práce na stovkách reklamních účtů.
Honza klikal svou první kampaň na Facebooku, když ještě ani Mark Zuckerberg netušil, co mu roste pod rukama. Po 10 letech jsem založil firmu, která spravuje reklamní účty pro klienty jako je Aktin.cz, Zoot.cz, Trezor.io, Maxima Reality nebo Rybízák.cz. Díky zkušenostem ze stovek projektů radí Honza klientům i s marketingovou strategií, dalšími kanály a celkově byznysem. Všechno s cílem zlepšit výsledky.
Upřímně, pokud nežijete v jeskyni a sledujete změny a dění na Meta, tak se vás to pravděpodobně moc nedotkne. Andromedu Meta oznámila už v prosinci 2024. Chvilku to trvalo, ale v říjnu 2025 Meta na Andromedu přešla kompletně. Algoritmus Andromeda změnil to, jak Meta bude přistupovat k reklamě, ke struktuře účtu, ke škálování a jakým způsobem bude reklamu doručovat.
Možnost přidávat produktová videa do katalogu na Meta platformách existuje už delší dobu, ale teprve teď se kolem ní začíná něco dít. Meta chce kreativní rozmanitost a hlavně videa, a to se nyní týká i dynamických kampaní, a tím dává značkám šanci získat lepší pozice v aukci i vyšší míru prokliku. Přidání videa do katalogu není složité, existují hned tři způsoby, jak to udělat.
Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.