
12 minut čtení
Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %
Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.
6 minut čtení
Už v září vyrážíme na roadshow s Nejnabušenějším školením Facebook a Instagram reklamy do 5 měst po ČR. V tomhle článku vám chceme ukázat, jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co se na ní naučíte.
S Trenýrkárnou spolupracujeme už roky a od 2021 Facebook neustále roste. Při srovnání prvních 7 měsíců roku 2021 s rokem 2023 (kvůli ukončení GAU) je to přes 200 % v tržbách a přes 320 % v návštěvnosti.
Ukázka nárůstu Facebooku v Google Analytics.
Facebook rozhodně nezaostává. Jak můžete vidět na screenu ze Správce reklam, vyškálovali jsme kampaně skoro o 400 % při dodržení cílů.
Navýšení rozpočtu téměř o 400 % během 2 let.
Jako menší disclaimer chceme říct, že si za nárůsty určitě nebereme všechen kredit. Výkon reklamy ovlivňuje celá řada faktorů, takže se na nich podílel celý tým. Nicméně pojďme na to.
Markeťačka Trenýrkárny Bára o spolupráci.
S klientem Bezvaplenky.cz spolupracujeme od konce roku 2020. Za tu dobu vyrostly tržby z Facebook reklamy skoro o 2000 % (z nuly to jde nahoru rychle). Proto bereme jako větší úspěch meziroční nárůst za prvních 7 měsíců roku 2023. A to o víc než 120 %.
Srovnání tržeb z Facebook reklamy leden-červenec 2023 a 2022.
Výkon Facebooku je výrazně nad růstem celku, který vyrostl „jen“ o 11 %.
Srovnání tržeb z e-shopu leden-červenec 2023 a 2022.
Nárůst byl způsobený celou řadou věcí, ale nejzásadnější z nich byla práce s akcemi, kterou bude Honza rozebírat minutu po minutě na školení v Zápisníku klikače (přímo na datech klienta Bezvaplenky!). Mimo to pomohly také úpravy webu.
A jak to vypadá, když se sejde dobrá nabídka, šikovná majitelka a dobré načasování? Celkovým nárůstem 60+ % za 3 měsíce spolupráce a 182% růstem tržeb z Facebook reklamy!
Srovnání tržeb e-shopu květen-červenec 2023 proti 2022.
Srovnání tržeb Facebook reklamy květen-červenec 2023 proti 2022.
U Midorini jsme na začátku opakovaně řešili cíle, abychom se ujistili, že je máme správně nastavené - věc, kterou snad všichni podceňují. To nám umožnilo navýšit rozpočty a zrychlit růst. Jak správně nastavit cíle budeme rozebírat hned v úvodu našeho školení.
Dalším důležitým bodem bylo nastavování akcí. Použili jsme u něj jednu ze strategií, kterou budeme rozebírat podrobně na školení. A výsledek? Za 3 dny jsme měli skoro stejné tržby jako za celý duben.
A tržby z dubnu bychom překonali, jen nám přestal stíhat sklad a museli jsme vypnout reklamu🙂
V srpnu 2021 jsme (Tomáš a 3 zakladatelé) začali se značkou deNatura. Od začátku projektu rosteme o stovky % ročně při aplikování stejných principů jako u našich klientů. U deNatury je to jen znásobeno skvělou prací mých kolegů a kolegyň při výběru a vývoji produktů, tvorbě vstupních stránek, točení videí a dalších činnostech.
Srovnání tržeb srpen-prosinec 2022 a 2021
Srovnání tržeb leden-červenec 2023 a 2022
Jak můžete vidět, principy, postupy a strategie, které učíme, sami děláme a fungují napříč obory.