NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

5 tipů jak snížit dopady zablokování reklamního účtu

5 tipů jak snížit dopady zablokování reklamního účtu

Rád bych vám dal radu, jak se 100% vyhnout zablokování nebo jak ho ÚSPĚŠNĚ vyřešit s podporou, ale taková rada neexistuje. Riziko blokace visí nad každým účtem, i když dodržuje všechny podmínky Facebooku. Proto jsem sepsal tipy, jak ...

12 minut čtení

Rád bych vám dal radu, jak se 100% vyhnout zablokování nebo jak ho ÚSPĚŠNĚ vyřešit s podporou, ale taková rada neexistuje. Riziko blokace visí nad každým účtem, i když dodržuje všechny podmínky Facebooku. Proto jsem sepsal tipy, jak se na blokaci připravit, abyste snížili její dopady. Lepší být připraven než překvapen!

1. Více reklamních účtů

Při zablokování účtu si Facebook strhne aktuální dlužnou částku. Systém ale vyúčtovává peníze zpětně, proto v účtu vznikne malý dluh (např. 2 Kč), který u zablokovaného účtu nejde doplatit ani přes podporu. Tím se dostanete do začarovaného kruhu, protože když dlužíte Facebooku za reklamu, nemůžete v Business Manageru vytvořit nový reklamní účet. 

Vytvořte 2 náhradní účty. Pokud nevíte jak na to, doporučujeme nápovědu Facebooku. Budete mít možnost reklamy rychle přenastavit na nový účet propojený se starým pixelem.

Na účtech spusťte po založení malou reklamu (například promo postu, stránky,...), aby byly aktivní, protože Facebook neaktivní účty po nějaké době maže.

2. Záložní druhé stránky

Nedávno byl na Facebooku bug, kdy bezdůvodně blokoval stránky pro použití v reklamě. Problém byl, že v tu dobu (cca 14 dní) Facebook blokoval i všechny nově založené stránky. Šlo použít jen ty s historií. 

Založte si další Facebook stránku s podobným názvem. Vyplňte ji, dejte pár příspěvků a skryjte ji.

3. Založte druhý Business manager a pixel

Může se stát, že vám Facebook zasekne celý Business Manager. Buď se to nevyřeší nikdy nebo to bude dlooouho trvat.

Založte druhý Business Manager, vytvořte v něm nové reklamní účty, katalogy, pixel, atd.. Pixel z druhého Business Manageru vložte jako další pixel na web. Bude sbírat data a může vám pomoci zkrátit dobu učení při nuceném přechodu.

Nasdílejte do nového Business Manageru původní Facebook stránku, doménu a pixel. Při blokaci reklamního účtu se možnost sdílení pixelu automaticky zakáže. Když to uděláte předem, půjde možná použít v novém účtu.

 

4. Fakturace (credit line)

Požádejte o měsíční fakturaci. Kromě toho, že nebudete muset řešit zamítnuté platby a nebudete účetnímu měsíčně posílat desítky faktur, vám to umožní zakládat nové účty i při zablokování. Protože platíte na fakturu, nevznikne při blokaci dluh a systém vás kvůli tomu nezařízne

5. Nastavte více karet

Problém se stažením platby má Facebook odjakživa. Přidejte do účtu další karty. Ideálně jiná banka a kombinace VISA a MasterCard. Když platba neprojde na první kartě, Facebook zkusí další.

Občas nefungovala sekundární karta, manuální platba, Facebook podpora a dokonce nešla přidat ani nová karta. Pro takové případy si založte PayPal a buďte připraveni manuálně zaplatit. Tahle možnost mi fungovala zatím vždy.

 

Facebook nás živí, a i když mě občas štve, mám ho rád. Přesto klientům doporučujeme (nutíme je), aby své marketingové investice rozdělili. Protože pokud vás Facebook zasekne, tak ten propad nebude až na dno.

Líbí se vám článek?
Sdílejte ho s přáteli

Další články z našeho blogu

4 minut čtení

Zvýšení tržeb o 41,59 %? Stačilo se zamyslet

Jak se nám povedlo ve zdánlivě nemožné situaci zvýšit klientovi tržby o 41,59 % za 30 minut práce? Stačilo se odpoutat od Mety a myslet na celek. Ostatně jako vždy... 

12 minut čtení

Jak nastavit Conversions API (CAPI) přes Stape.io

Možností, jak nastavit Conversions API (CAPI) Gateway je několik. My se dneska podíváme na nastavení přes Stape.io, protože jde o jednoduchý a přímočarý způsob, jak párovat webová data s Meta účty.

8 minut čtení

Přednáška Czech Online Expo: Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Na COE jsem letos mluvil o tom, že výkon Mety leží za jejími hranicemi. Téma přesahů je v roce 2025 naprosto zásadní. Strategie a cíle by měly stát na prvním místě, až potom můžete řešit super kreativu a reklamu. Pro úspěch kampaní musíte koukat na nabídku a UX, brát v úvahu ostatní marketingové kanály a vyhodnocovat kampaně na celku. Přečtěte si, jak k tomu přistupovat prakticky.

Vyděláme vám na výkonnostních kampaních na Facebooku a Instagramu

Svěřte je profíkům s prokazatelnými výsledky. #konverzimzdar

12

let zkušeností a praxe

Byli jsme u začátků sociálních sítí a neustále se zlepšujeme.

8+

Specialistů v týmu

Každý specialista je si roven.
Juniory v týmu nemáme.

12

zemí po celé Evropě

Postaráme se o vaše kampaně i v zahraničí.

30k – 10mio

měsíční rozpočty klientů

Máme velké i malé klienty, zvládneme vše.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů