Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Facebook

Vše od aktuálních novinek z Facebooku, přes strategie, až k praktickým návodům a vychytávkám. Ať už jste marketér, Facebook specialista, vývojář nebo jen zvídavý čtenář, zde objevíte nové pohledy a přístupy k Facebooku a výkonnostnímu marketingu.

8 minut čtení

3 věci, bez kterých se na Metě v roce 2025 neobejdete

Reklamu na Metě umí dnes naklikat kde kdo. Do toho se přidává automatizace a generativní umělá inteligence. Mají Meta specialisté vůbec budoucnost? Pokud koukáte jen Metu, uniká vám celkový kontext. Jestli chcete klientům vydělávat i v roce 2025+, musíte se naučit koukat na celek, přemýšlet v kontextu celého byznysu a hlavně se pořád posouvat dál. 

10 minut čtení

BOOBEE: Nárůst obratu o 308,6 % a vyprodané zásoby za 30 dnů spolupráce

Předchozí agentura klientovi řekla, že má nereálné cíle. My po měsíci zvedli obrat BOOBEE o 308,6 %, měsíční objednávky navýšili o 295 % a spend na účtu navýšili o 947,5 %. Cena za proklik se snížila víc než polovinu a povedlo se nám vyprodat zásoby. Už na začátku jsme viděli, že problém nebude jen v Metě a bude to třeba vzít „od podlahy”. Komunikace na webu, pochopení cílovky, celkové změny v propagaci značky... Úspěch ovlivnilo také důsledné testování, které přineslo nečekaná data. Vzali jsme to od základů a ukázali, že když se nad tím přemýšlí, tak to jde. Jak se nám to povedlo?

4 minut čtení

Zvýšení tržeb o 41,59 %? Stačilo se zamyslet

Jak se nám povedlo ve zdánlivě nemožné situaci zvýšit klientovi tržby o 41,59 % za 30 minut práce? Stačilo se odpoutat od Mety a myslet na celek. Ostatně jako vždy... 

10 minut čtení

Flash akce: jak udělat z obratu 370 tisíc přes 2,1 milionu za den

Za den se díky Metě dají udělat i takové šílené obraty. Jen musíte vědět jak na to. A protože své zkušenosti rádi sdílíme, v článku vám postup popíšeme. Ale pozor. Rozhodně to není akce pro každého.

6 minut čtení

Jak a proč rostou naši klienti?

Koukněte se do zákulisí našich strategií a taktik pro reklamy na Facebooku. Uvidíte konkrétní příklady, které přivedly měřitelné zlepšení u našich klientů.

12 minut čtení

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

5 minut čtení

Jak maximálně vytěžit rychlé akce ve Facebook reklamě

Přiznejme si to, rychlé akce jsou o slevách nebo benefitech. Jasně, neměla by na nich stát celá vaše marketingová strategie, ale můžou skvěle nakopnout váš byznys. Zjistěte, jak z nich na Facebooku vytěžit maximum.

12 minut čtení

5 tipů jak snížit dopady zablokování reklamního účtu

Rád bych vám dal radu, jak se 100% vyhnout zablokování nebo jak ho ÚSPĚŠNĚ vyřešit s podporou, ale taková rada neexistuje. Riziko blokace visí nad každým účtem, i když dodržuje všechny podmínky Facebooku. Proto jsem sepsal tipy, jak ...

12 minut čtení

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

7 minut čtení

4 přístupy k Facebook reklamě v době krize

Tohle nebude první článek na tohle téma, co přečtete. Pravděpodobně ale první, co vám dá konkrétní tipy k Facebook reklamě. Sepsali jsme náš postup u klientů v době krize. Tak nažhavte myšítko a jdeme na to.

Vyděláme vám na výkonnostních kampaních na Facebooku a Instagramu.

Svěřte je profíkům s prokazatelnými výsledky. #konverzimzdar

12

let zkušeností a praxe

Byli jsme u začátků sociálních sítí a neustále se zlepšujeme.

8+

Specialistů v týmu

Každý specialista je si roven.
Juniory v týmu nemáme.

12

zemí po celé Evropě

Postaráme se o vaše kampaně i v zahraničí.

30k – 10mio

měsíční rozpočty klientů

Máme velké i malé klienty, zvládneme vše.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů