Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Nejnabušenější školení Facebook reklamy

Případové studie, reálná data a hlavně praktické rady, jak na ziskovou výkonnostní reklamu na Facebooku a Instagramu, které můžete obratem použít, abyste posunuli svůj byznys do nekonečna a ještě dál. Batoh plný know how si odnesou mírně pokročilí i zkušení FB specialisté, majitelé, markeťáci i manažeři.

Vzali jsme to nejlepší, co jsme se naučili ze stovek ziskově proinvestovaných milionů Kč, přimíchali 25+ let společné praxe a vytvořili nejnabušenější offline školení o výkonnostní Facebook a Instagram reklamě v ČR.

5 měst

2 lektoři

100% know how

Co se dozvíte



Bude to minimum nezbytné teorie a maximum praktických návodů, jak z výkonnostní Meta reklamy vytěžit maximum. Projdeme celý proces práce s klienty od nastavování a úvodní analýzy, přes klikání reklam, až po vyhodnocování, abyste ho mohli 1ku1 vzít a aplikovat.

Pak půjdeme ještě o krok dál. Zjistíte, jak celý proces využít v praxi tak, aby vám to vydělalo peníze. Ukážeme si 5 konkrétních strategií, které sami používáme a přinesly nám i klientům tržby ve stovkách milionů. Checklist, co dělat, když reklama nefunguje nebo jak nastavovat akce na reálném příkladu.

Naši klienti


ZOOT
BIBLOO
Protein & CO
Trenýrkárna
TREZOR
Dron Pro
Florea

Kde ostatní končí, my začínáme

Je spousta školení, které vám předají informace, ale všechny mají jedno společné. Ukazují jen jaký zvolit reklamní účel, kde kliknout pro vytvoření reklamy, jak nastavit remarketing a většinou končí u tvorby kreativ. Ano, je důležité to znát, ale tohle je za nás málo.

Rozhodli jsme se udělat školení, které vám ukáže, co dělat dál, když už máte základy a chcete reklamou vydělávat peníze.

Jak vyhodnocovat Facebook reklamy

Bez vyhodnocování a měření to prostě nejde. Dnes díky blokování a ztrátě dat, je vyhodnocování daleko složitější. Rozdíl mezi Správcem reklam a GA4 více jak 50 % je bohužel smutnou realitou.

Ukážeme vám jak vyhodnocovat Facebook reklamy, když nemáte dostatek správných dat z marketingových zdrojů. Uvidíte naše know-how, testy a postupy které děláme, abychom zjistili přínos Facebook reklamy, dodrželi cíle a byznys rostl.

5 pokročilých strategií

Projdeme spolu 5 konkrétních pokročilých strategií, které sami používáme a proinvestovali jsme v nich vyšší desítky milionů. Věřili byste, že jde na Facebooku ziskově investovat přes milion korun denně? Ne? Po téhle části uvěříte 🙂

Případovka - nastavení akce krok za krokem na Bezvaplenky.cz

Ukážeme si, jak vypadala krátkodobá akce z pohledu Facebook specialisty. Co jsme řešili s klientem, jakou jsme zvolili strukturu kampaní i kdy a proč jsme škálovali. Jednoduše se nám podíváte pod ruce, abyste to mohli aplikovat klidně v reálném čase.


Chci přijít na školení

Co dělat když reklama nefunguje

Víte, co udělat když reklama neplní cíle? Myslíte si, že stačí vyměnit kreativu, nebo změnit cílení? Z naší zkušenosti je chyba často někde jinde než na Facebooku. Ukážeme vám přesný postup, co krok za krokem dělat, když reklama přestane fungovat.

Případovka - růst 600 % za 4 roky spolupráce

4 letá case u našeho klienta Himalife.cz, kde se nám stále daří růst i přes pandemii a krizi. Ukážeme si, jak je to možné a co jsme pro to udělali. Tenhle růst není jen o klikání kampaní, ale o využití všech našich přesahů.

Manuální bidování

Za posledních 5 let jsme udělali stovky auditů velkých i malých účtů, které spravovali freelanceři, majitelé nebo velké agentury. 99 % z nich nikdy nepoužilo u prodejních kampaní manuální nastavení ceny za výsledek.

Díky pochopení aukce na Facebooku a manuálnímu nastavení, budete moct využít pokročilejší strategie, lépe optimalizovat kampaně a mít to “více pod kontrolu”.

Připravili jsme takový postup, že se práci s manuálním nastavením ceny naučí každý mírně pokročilý specialista.

Optimalizace Facebook reklamy

Kdy v praxi použít video a kdy reklamu z katalogu? Jak správně rozdělit rozpočet a jak kampaň optimalizovat? To si ukážeme v praxi na případových studiích a reálných číslech.

A ještě víc…

Během školení se dozvíte spoustu dalších zajímavostí a hlavně bude dost času na vaše dotazy.

Co řekli o školení?

Jan Kvasnička
UX designer a stratég

Eliška Krajíčková
majitelka sparklemoments.cz

Dominik Rzounek
Head Of Performance Under Armour, GAP, Orsay

Lucie Syrová
marketingový specialista

Lukáš Dubina
UX a web designer

Karel Dytrych
majitel Freelo.io

Kateřina Hůšová
Social Media Specialist

Jakub Čižmař
specialista na e–mail marketing



Chci přijít na školení

Naši klienti


GAP
Himalife
Rybízák
Under Armour
Jan Kvasnička
Alkohol.cz
Každý prodává

Harmonogram

8:45 – Příchod na školení

9:00 - 10:30 – Úvod a základy

Ve zkratce probereme organizační věci a pustíme se rovnou do nastavení Business Manageru, Facebook pixelu a katalogu. K tomu si řekneme, jak funguje reklamní systém na Facebooku, jak se hodnotí reklamy i co je vrací do Fáze učení. Prostě základy, které vám ušetří čas, peníze i šedivé vlasy.

Navážeme nastavováním cílů nejen na Facebooku. Správně nastavené cíle jsou totiž klíčem k úspěchu a obvykle se jim nevěnuje dostatek času.

10:30 - 10:40 – Krátká pauza

10:40 - 12:00 – Co dělat, než spustíme reklamy, typy klientů a struktura účtu

Úspěšná Facebook reklama nezačíná ve správci reklam. Ať už jste freelancer, agentura, nebo s nimi naopak spolupracujete, potřebujete vědět, co od spolupráce očekávat a jak si ji správně nastavit.

Projdeme si úvodní analýzy, upozorníme na nejčastější chyby a předáme doporučení, jak je napravit. Rozdělíme si účty do 4 typů a ukážeme si počáteční strukturu účtů, která šetří nám i klientům čas a peníze.

Tenhle blok nebude o klikání reklam, ale pomůže vám se v něm posunout úpravami mimo reklamní účet. Komplexní přístup je totiž naprosto zásadní.

12:00 - 12:30 – Oběd na místě (zajišťujeme)

12:30 - 13:00 – Kreativy, cílení, optimalizace a dynamické reklamy na 217 %

Jaké kreativy vydělávají peníze, na koho cílit a jak optimalizovat kampaně krok za krokem pro maximální výkon? Na to si odpovíme v první části bloku.

Pak nastoupí Honza s praktickými tipy k dynamickým kampaním a Advantage+ Shopping. I když to tak někteří experti, zejména v zahraničí, prezentují, výkonnostní reklama není jen o videích. Na dynamice pořád vyděláváme peníze, jen je třeba se přizpůsobit.

13:00-13:05 – Krátká pauza

13:05 - 14:00 – Jak vyhodnocovat reklamy a co dělat, když přestanou fungovat

Vyhodnocování patří k výkonnostnímu marketingu jako topinky k tataráku. Potřebujete mít maximum informací z co nejvíce zdrojů, abyste dokázali vyhodnotit, jestli kampaň funguje a zvolili správné další kroky. Ukážeme si, jak reklamy vyhodnocujeme my, abychom dodrželi cíle a byznys dál rostl.

Jako třešničku přidáme přesný postup, co krok za krokem dělat, když reklama přestane fungovat. A to nejen na ve Správci reklam, ale i mimo něj.

14:00 - 14:30 - Delší pauza

14:30 - 16:00 - Nejlepší Facebook strategie a jak nastavovat akce krok za krokem

Vadí vám, když se na školení nedozvíte žádnou konkrétní strategii, kterou můžete použít? Nebojte, my jich máme hned 5. Všechny sami používáme a proinvestovali jsme v nich minimálně vyšší desítky milionů. Věřili byste, že jde na Facebooku ziskově investovat přes milion korun denně? Ne? Po téhle části uvěříte 🙂

Také si ukážeme, jak vypadala krátkodobá akce z pohledu Facebook specialisty. Co jsme řešili s klientem, jakou jsme zvolili strukturu kampaní i kdy a proč jsme škálovali. Jednoduše se nám podíváte pod ruce, abyste to mohli aplikovat klidně v reálném čase.

16:00 - 16:05 - Krátká pauza

16:05 - 17:00 - 600 % růst za 4 roky spolupráce, proč se to povedlo a vaše dotazy

Může klient během 4leté spolupráce neustále růst i přes pandemii a krizi? Může. Ukážeme si, jak je to možné a co jsme pro to udělali. Jak asi tušíte, tak tenhle nárůst nebyl jen o klikání kampaní, ale o využití všech našich přesahů. V téhle části celý obsah školení znovu spojíme na příkladu z praxe. Opakování je matka moudrosti.

Po případovce zodpovíme dotazy, na které nebyl prostor v průběhu školení.

17:00 - 17:30 - konec školení

Zazvonil zvonec a Nejnabušenějšímu školení je konec. Končíme a kdo bude chtít, přesune se s námi na společnou večeři a pivo. Necháváme si 30 minut rezervu, kdyby se školení protáhlo.

Bonusy, které dostanete

  • Slovníček pojmů
  • Zadání pixelu pro programátora
  • Checklist: Když reklama nefunguje
  • Certifikát

Pro koho je školení určeno

Majitelé firem a marketéři

Školení není jen pro profíky, ale i pro majitele firem a marketéry, kteří spolupracují s agenturou nebo freelancerem. Ze školení si odnesete představu o tom, jak by spolupráce měla vypadat, co od ní očekávat a co je vůbec na Facebooku a Instagramu možné udělat. Jinými slovy zjistíte, jestli agentura / freelancer využívá reklamu na maximum.

Facebook specialisté

Nezáleží na tom, jestli děláte pro malé nebo větší klienty. Jestli se specializujete jen na Facebook nebo děláte víc věcí. Na tomhle školení nesmíte chybět. Stavíme ho tak, aby to bylo to nejlepší, co tady o výkonnostní Facebook a Instagram reklamě kdy bylo. Takže si i ostřílení specialisté odnesou něco nového a k tomu dostanou jiný pohled na správu reklam.

Agentury

Jak často mají vaši lidé šanci podívat se pod ruce výkonnostním Facebook specialistům, kteří v ČR ziskově spravují roční rozpočty přes 100 000 000 Kč? Na tomhle školení ji dostanou. Uvidí, jak se spravují kampaně s rozpočty ve stovkách tisíc korun za měsíc a jak reklamu na Facebooku a Instagramu dělat tak, aby klientům vydělávala peníze.

Co budete potřebovat

  • Notebook | Zápisník
  • Zvídavou náladu a dostatek místa v hlavě na nové informace

Termíny a města

Lektoři

Časté dotazy a odpovědi

Pro koho je školení určeno?

Pro majitele firem i e-shopů, markeťáky a Facebook specialisty. Pro méně zkušené i pokročilé. Pro volnonožce i agentury. Každý si v něm najde to svoje a posune se dál nejen ve Facebook a Instagram reklamě.

Je školení i pro začátečníky?

Aby vám školení něco přineslo, je potřeba se orientovat v reklamním účtu, vědět co jsou následující pojmy a k čemu slouží - Facebook pixel, PNO a remarketing. Pokud je neznáte, nejste méně zkušený, ale úplný začátečník. Tím pádem vám doporučujeme do termínu školení projít naším online kurzem na Digisemestru.

Bude prostor na dotazy?

Ano, po každém bloku bude vyhrazený speciálně čas na dotazy. Ptát se můžete samozřejmě i v průběhu přednášky. Pokud to bude k tématu, hned vám odpovíme.

Plánujete after party po konci kurzu?

Už nám není 20, takže tančení do rána nečekejte. Bude ale společná večeře, na které se můžete ptát na další věci nebo jen tak pokecat. Doporučujeme si přizpůsobit denní program tak, abyste měli prostor.

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů