26.11. od 10:00 Webinář ZDARMA: Jak zvednout AOV díky aplikaci Upsell Registrovat se

Konec roku v e-commerce: Když kampaně fungují, ale byznys nestíhá

Konec roku v e-commerce: Když kampaně fungují, ale byznys nestíhá

Vánoční sezóna dokáže e-shopům přinést rekordní zisky, nebo taky pořádné ztráty. V článku pro MediaGuru se Honza Bartoš dívá na to, co se děje, když kampaně běží perfektně, ale byznys na pozadí přestává stíhat. Společně s klienty Davidem Pálou (Tomas Arsov), Dominikem Rzounkem (CS Apparel Group) a kolegou Vítem Schaffarczikem sdílíme zkušenosti, které mohou rozhodnout o tom, jestli e-shop zvládne sezónu s rekordem nebo s krizí.

1 minut čtení

Pro portál MediaGuru jsme společně otevřeli téma, které zná každý e-shopař, a to vánoční sezóna jako největší příležitost i největší stres roku. V článku se Honza Bartoš dívá na poslední čtvrtletí nejen z pohledu výkonu kampaní, ale i z širších souvislostí: co se děje ve chvíli, kdy reklamy šlapou perfektně, ale byznys už přestává stíhat.

Do článku se zapojili i naši klienti – David Pála (Tomas Arsov) a Dominik Rzounek (CS Apparel Group), kteří sdíleli konkrétní zkušenosti z příprav na sezónu, od ladění kampaní až po úpravy webu, které přinesly desítky procent výkonu navíc. A člen týmu honzabartos.cz Vít Schaffarczik přidal praktický pohled na rozpočtové scénáře a rozhodovací procesy, které často rozhodují o tom, jestli se z dobré kampaně stane výborná nebo promarněná příležitost.

📈 Pokud vás zajímá, co firmám nejčastěji v přípravě chybí, jaké přešlapy se opakují a jaké detaily dokážou zachránit celou sezónu, přečtěte si celý článek na MediaGuru.


 

Další články z našeho blogu

3 minut čtení

Honza v podcastu CzechCrunch: „Buď mě milujete, nebo nenávidíte“ a fuck-up za čtvrt mega

Honza servítky nezná, takže i v podcastu Brand Stories od CzechCrunch mluví naprosto na rovinu. O tom, jak Metu klikal už v pravěku, o vlastních fuck-upech i o tom, proč by nikdy pro klienta nedělal všechno, co mu na očích vidí. Přečtěte si hlavní highlity, nebo si Honzu rovnou pusťte do uší.

7 minut čtení

4 přístupy k Facebook reklamě v době krize

Tohle nebude první článek na tohle téma, co přečtete. Pravděpodobně ale první, co vám dá konkrétní tipy k Facebook reklamě. Sepsali jsme náš postup u klientů v době krize. Tak nažhavte myšítko a jdeme na to.

12 minut čtení

Vyhněte se nejčastějším chybám v nastavení Business Manageru

Kdo chce dělat výkon na Metě, bez Business Manageru se neobejde. Přesto u klientů často řešíme jeho špatné nastavení. Vyhněte se drahým chybám a naučte se nastavit Business Manager správně. Celým postupem vás provedeme krok za krokem. Jdeme na to!

Vyděláme vám na výkonnostních kampaních na Facebooku a Instagramu

Svěřte je profíkům s prokazatelnými výsledky. #konverzimzdar

12

let zkušeností a praxe

Byli jsme u začátků sociálních sítí a neustále se zlepšujeme.

8+

Specialistů v týmu

Každý specialista je si roven.
Juniory v týmu nemáme.

12

zemí po celé Evropě

Postaráme se o vaše kampaně i v zahraničí.

30k – 10mio

měsíční rozpočty klientů

Máme velké i malé klienty, zvládneme vše.

 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů