WebTop100: Meta specialista v roce 2025 musí být…

Honza Bartoš

Honza Bartoš

14. 11. 2024

Popis přednášky

Dnes nastaví kampaně na Meta skoro každý, a díky automatizaci a AI budou klikači jen nákladem. Budoucnost je v širším pohledu: přesahy do UX, pochopení strategií, důležitosti retence a testování. Meta specialista by měl umět zapojit reklamy do byznysové strategie. Představím tři klíčové pilíře, podložené reálnými daty a případovými studiemi, které by měl zvládat, aby v roce 2025 přinášel hodnotu.
  • 3 klíčové pilíře pro rok 2025
  • Jak přistupovat k vyhodnocování
  • Úpravy UX, které pomáhají v prodejích
  • Jak zapojit další kanály

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Flash akce: jak udělat z obratu 370 tisíc přes 2,1 milionu za den

Za den se díky Metě dají udělat i takové šílené obraty. Jen musíte vědět jak na to. A protože své zkušenosti rádi sdílíme, v případové studii vám postup popíšeme. Ale pozor. Rozhodně to není akce pro každého.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Czech Online Expo: Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Mluvil jsem o tom, co často rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu kampaní – a není to ani kreativa, ani nastavení reklam. V roce 2025 je výkon o úplně jiných věcech, než se běžně řeší. Chtěl jsem vám otevřít hlavu a ukázat, kde leží skutečný potenciál Mety – a co má smysl ladit dřív, než vůbec spustíte kampaň.
  • Co reálně rozhoduje o úspěšnosti reklam
  • Proč ani perfektně nastavená kampaň nemusí fungovat
  • Jaké faktory mají největší vliv na konverzní poměr
  • Kde hledat největší rezervy a čemu se vyhnout
  • Proč v GA4 reálný přínos Mety neuvidíte – a jak ho odhalit jinak
  • Co dělat, aby Meta dávala výsledky, ne jen utrácela budget

Mladý podnikatel: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

Čím na schůzkách překvapuji majitele firem, proč nejde dělat Meta bez přesahů a jak jsem se stal z freelancera majitelem firmy s 11 specialisty? V tomhle rozhovoru s Jiřím Rosteckým jdeme hodně na dřeň a to nejen Mety, ale hlavně byznysu jako takového. Jestli hledáte nový impuls pro vaše podnikání, potřebujete změnu nebo si prostě chcete poslechnout, jak fungujeme, tohle video je přesně pro vás. V rozhovoru zjistíte:
  • Proč to na Metě nejde bez přesahů.
  • Proč na začátku spolupráce řešíme víc nabídku, sklad a web než samotné klikání.
  • Že je občas nutný dělat to, co klient potřebuje, i když to nechce.
  • Jak jsem se stal z freelancera majitelem agentury, a co taková sranda obnáší.
  • A hlavně jak se posouvat na Metě i v byznysu.
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů