26.11. od 10:00 Webinář ZDARMA: Jak zvednout AOV díky aplikaci Upsell Registrovat se

Webinář pro Shoptet: Jak na dynamickou reklamu na Facebooku

Honza Bartoš

Honza Bartoš

01. 03. 2020

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Dynamická reklama z katalogu není jen na pár kliknutí. Na webináři vám ukážu jak dynamické reklamy fungují a jaký proces je potřeba ke správnému nastavení. Dozvíte více o Facebook Pixelu, jaké události je potřeba nastavit, jak pracovat s katalogem produktů a jak ho s pixelem propojit. V závěru webináře vám ukážu ty nejčastější chyby a pravidla nejúspěšnějších kampaní na Facebooku. Řekneme si, jak funguje dynamická reklama, jak nastavit dynamické reklamy, jak na texty a grafiku pro dynamické reklamy, jaké strategie zvolit a jak je vyhodnotit.
  • Jak pracovat s dynamickou akvizicí z katalogu i dynamickým remarketingem
  • Co je potřeba správně technicky nastavit, abyste mohli spustit dynamický remarketing
  • Jak si zkontrolovat události na Facebooku
  • Jak pracovat s katalogem produktů, jak ho vytvořit a propojit s Facebook Pixelem
  • Manuální vs. automatický bidding

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

XinZuo: Z obratu 185 000 Kč na 1 600 000 Kč měsíčně

Při porovnání čísel ze začátku spolupráce v červnu 2021 s červnem 2023 se nám podařilo vyrůst o 435 % i díky Facebook reklamě a dokonce zlepšit celkovou návratnost investic do reklamy. Jinými slovy jsme rostli rychleji než technologický start-up. Jen jsme byli v zisku.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: 8 způsobů, jak zvednout AOV a vydělat více

Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky (AOV) je jeden z nejjednodušších způsobů, jak posunout byznys bez nutnosti navyšování investic do reklamy. Když zvednete AOV jen o 100 Kč, při 1000 objednávkách měsíčně to za rok udělá 1,2 milionu navíc. V tomhle webináři vám ukážu konkrétních 8 kroků, jak AOV efektivně zvednout.
  • 8 konkrétních kroků pro zvýšení AOV
  • Výhody, nevýhody a časová náročnost jednotlivých řešení
  • Reálné ukázky z e-shopů
  • Jak díky Upsell a Cross-sell doplňku narostlo AOV o 10–60 %, a to bez programování
  • BONUS: Checklist kroků pro zvednutí AOV

Czech Online Expo: Skutečný výkon Meta reklamy leží mimo ni

Mluvil jsem o tom, co často rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu kampaní – a není to ani kreativa, ani nastavení reklam. V roce 2025 je výkon o úplně jiných věcech, než se běžně řeší. Chtěl jsem vám otevřít hlavu a ukázat, kde leží skutečný potenciál Mety – a co má smysl ladit dřív, než vůbec spustíte kampaň.
  • Co reálně rozhoduje o úspěšnosti reklam
  • Proč ani perfektně nastavená kampaň nemusí fungovat
  • Jaké faktory mají největší vliv na konverzní poměr
  • Kde hledat největší rezervy a čemu se vyhnout
  • Proč v GA4 reálný přínos Mety neuvidíte – a jak ho odhalit jinak
  • Co dělat, aby Meta dávala výsledky, ne jen utrácela budget
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů