NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Onlajn Talks: Za hranicemi Meta Ads

Honza Bartoš

Honza Bartoš

22. 04. 2025

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Rozebrali jsme spoustu témat kolem Mety – od vyhodnocování, přes strategii až po otázky od diváků. Pokud se v Meta reklamě chcete posunout dál, mrkněte na záznam. Ukazuju konkrétní příklady, data a sdílím přístup, který pomáhá klientům růst. Jak vyhodnocovat Meta reklamu v kontextu celého byznysu
  • Proč a jak zvyšovat AOV – a co to udělá s výkonem
  • Jak v roce 2025 přemýšlet o optimalizaci kampaní
  • O čem Meta opravdu je – a proč není na prvním místě kreativa ani struktura
  • Jak odhalit reálný přínos Mety ve vašem marketingovém mixu

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Komplexní kurz výkonnostní Facebook a Instagram reklamy

Balík know-how, který vystřelí vaše kampaně na úplně jinou úroveň. V tomhle kurzu dostanete vše, co jsem se naučil proinvestovanou miliardou v Meta reklamě. Od nastavení Business Manageru po brutální škálování kampaní a top strategie. Naučíte se na Metu koukat v kontextu celého marketingu a už ji neuvidíte jako dřív. Dostanete případovky s reálnými čísly, ukázky mé práce, rady k okamžité aplikaci a testy pro ověření znalostí.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na WordCamp Praha 2021: Facebook Ads

Zásadní změny, které ovlivnily celý vývoj Facebooku - přechod na iOS14, GDPR a cookies, změna atribuce a zjednodušení cílení reklamy. Došlo na jejich výhody i nevýhody a to bych nebyl já, abych vám nedal doporučení jak s nimi začít pracovat.
  • Co všechno přichází s iOS 14 a jak to ovlivňuje události ve Facebook reklamě
  • Co je Conversion API a jak ho implementovat
  • Změny v GDPR a cookies a jak ovlivňují Facebook reklamu
  • Případová studie s klientem, u kterého jsme díky zjednodušení účtu dosáhli nárůstu tržeb o 39 % při zachování PNO

Webinář pro Shoptet: Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy

Ukážeme si, jak zkontrolovat produkt a nabídku, aby reklama obstála před konkurencí. A proč úspěch Facebook reklamy leží částečně mimo Facebook. Navíc vám ukážu naši strategii CBO split a případové studie našich klientů.
  • Tipy, které zvyšují efektivitu a výkon reklam
  • Strategie a optimalizace reklam na Facebooku
  • Zkreslená data a jak s nimi pracovat
  • Jak na krátkodobé kampaně jako jsou night shoppingy nebo black Friday
  • Naše strategie CBO split
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů