NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Czech Online Expo: I brand potřebuje výkon

Honza Bartoš

Honza Bartoš

29. 02. 2024

Popis přednášky

Prozkoumejte, jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky, abyste dosáhli okamžitých výsledků a zároveň nastavili pevný základ pro dlouhodobý růst. Ukážu, jak efektivně spojit výkonnostní kampaně s chytrou strategií budování značky, jak optimalizovat konverzní poměry, snížit náklady na získávání nových zákazníků a dosáhnout stabilních obchodních výsledků. Zjistíte také, jaké časté chyby lidé dělají při budování značky a proč je důležité najít rovnováhu mezi výkonností a značkou. Přijďte a zjistěte, jak tyto nové strategie mohou proměnit vaše podnikání.
  • Jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky.
  • Praktické tipy pro efektivní výkonnostní kampaně bez ohrožení značky.
  • Kdy se zaměřit na výkon a kdy na značku pro optimální výsledky.
  • Jak stabilizovat výsledky a zvýšit konverzní poměry správnou strategií.
  • Příklady úspěšných kombinací výkonu a značky.
  • Chyby, kterým byste se měli vyhnout.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: Jak nastavit Business Managera od A do Z

Během hodiny jsme prošli celý proces, abyste věděli jak vytvořit Business Manager, kam kliknout a na co si dát pozor. Cílem je projít nastavením jako nůž máslem, abyste mohli co nejdřív vytvářet ziskové Facebook reklamy.
  • Jak založit Business Manager
  • Co je Business Suite
  • Jak přidat lidi, agenturu a stránky do Business Manageru a upravovat práva
  • Jak nastavit reklamní účet a platební údaje
  • Co dělat, když vám někdo Business Manager napadne a začne utrácet vaše peníze

Přednáška na Digisemestru: Facebook reklama z praxe

Co udělat před spuštěním Facebook reklamy, aby byla úspěšná? Jak se k reklamě přistupovalo dřív a jak se přistupuje dnes? Jak vyhodnocovat a jak poznat, jestli Facebook reklama plní cíl?
  • Co udělat před spuštěním reklam
  • Jak poznáte dobrého Facebook specialistu
  • Jak uvažovat nad nastavením reklam
  • Jak zvýšit hodnotu objednávky
  • Praktické příklady z praxe od našich klientů
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů