NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Czech Online Expo: I brand potřebuje výkon

Honza Bartoš

Honza Bartoš

29. 02. 2024

Popis přednášky

Prozkoumejte, jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky, abyste dosáhli okamžitých výsledků a zároveň nastavili pevný základ pro dlouhodobý růst. Ukážu, jak efektivně spojit výkonnostní kampaně s chytrou strategií budování značky, jak optimalizovat konverzní poměry, snížit náklady na získávání nových zákazníků a dosáhnout stabilních obchodních výsledků. Zjistíte také, jaké časté chyby lidé dělají při budování značky a proč je důležité najít rovnováhu mezi výkonností a značkou. Přijďte a zjistěte, jak tyto nové strategie mohou proměnit vaše podnikání.
  • Jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky.
  • Praktické tipy pro efektivní výkonnostní kampaně bez ohrožení značky.
  • Kdy se zaměřit na výkon a kdy na značku pro optimální výsledky.
  • Jak stabilizovat výsledky a zvýšit konverzní poměry správnou strategií.
  • Příklady úspěšných kombinací výkonu a značky.
  • Chyby, kterým byste se měli vyhnout.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Správa Facebook a Instagram reklam

Komplexní správa reklamních kampaní a ještě něco navíc. Správné nastavení Business Manageru, kontrola nastavení pixelu a katalogů je samozřejmostí. Navíc se můžeme postarat o kompletní tvorbu kreativ a provádíme UX kontrolu webu před začátkem každé spolupráce. Děláme jednoduše maximum, aby vám kampaně vydělávaly peníze.

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Mladý podnikatel: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

Čím na schůzkách překvapuji majitele firem, proč nejde dělat Meta bez přesahů a jak jsem se stal z freelancera majitelem firmy s 11 specialisty? V tomhle rozhovoru s Jiřím Rosteckým jdeme hodně na dřeň a to nejen Mety, ale hlavně byznysu jako takového. Jestli hledáte nový impuls pro vaše podnikání, potřebujete změnu nebo si prostě chcete poslechnout, jak fungujeme, tohle video je přesně pro vás. V rozhovoru zjistíte:
  • Proč to na Metě nejde bez přesahů.
  • Proč na začátku spolupráce řešíme víc nabídku, sklad a web než samotné klikání.
  • Že je občas nutný dělat to, co klient potřebuje, i když to nechce.
  • Jak jsem se stal z freelancera majitelem agentury, a co taková sranda obnáší.
  • A hlavně jak se posouvat na Metě i v byznysu.

Živě z Marketing Festivalu 2024: O výkonnostním marketingu

Rozhovor, který bude zajímat nejednoho majitele firmy a marketingového ředitele. Dozvíte se tam, jak zjistit, jak je Facebook silným kanálem v rámci celku. Jaký má být poměr brandu a výkonu v rámci rozpočtu nebo neustále skloňované AI. Má tam své místo? Mění pravidla hry?
  • Trendy pro tento rok
  • Pozice AI ve Facebook reklamě a jak s ní pracovat
  • Rozdělení rozpočtu mezi brand a výkon
  • Jak je silný váš Facebook
  • Testování
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů