Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Honza Bartoš

Honza Bartoš

13. 04. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Konkrétní a ověřená doporučení, jak uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Každé doporučení je podloženo reálnými daty od klientů, u kterých jsme implementovali zmíněná doporučení a dosáhli úspěšných výsledků. Ukážu vám, jak správně interpretovat a vyhodnocovat data, která nás někdy klamou, a zároveň ukazuju trendy v obsahu, zejména využitím UGC (obsah generovaný uživateli) a AGC (obsah generovaný herci / ambasadory značky) videí. Dalším klíčovým tématem je spolupráce s influencery - jak vybrat ty správné partnery a jak se vyhnout chybám. Vše podkládám našimi případovými studiemi z praxe, což vám dá konkrétní náhled na úspěšné strategie a postupy. Navíc, jako bonus, vám prozradím co je to "influencesaurus" a proč se mu vyhnout obloukem. Díky tomu, že je přednáška podložena tipy z praxe, můžete vše ihned aplikovat pro zlepšení výkonu vašeho byznysu.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů

Slide z přednášky

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Webinář pro Shoptet: Jak na ziskovou akvizici na Facebooku pro e-shopy

Nemusíte mít milionové rozpočty, aby vám reklama na Facebooku fungovala - proto ve webináři najdete tipy jak pro malé tak i velké rozpočty. Probral jsem, jak krok za krokem spustit akvizici, jak vše správně technicky nastavit, jak si nakonfigurovat události na webu a správně optimalizovat.
  • Search PPC vs. Facebook Ads
  • Jak často měnit něco v reklamách, aby fungovaly
  • Struktura kampaně a jaký je optimální počet sad reklam a reklam samotných
  • Reklamní formáty a jejich výhody a nevýhody
  • Strategie CBO 7+0 a 7+1

Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Je důležitější výkon nebo značka? Odpověď na vás čeká v rozhovoru. Rozebrali jsme i jak budovat značku na Facebooku a jestli je to vůbec možné, nebo jak k jejímu budování využít výkonnostní reklamu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů