Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Honza Bartoš

Honza Bartoš

13. 04. 2022

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Konkrétní a ověřená doporučení, jak uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Každé doporučení je podloženo reálnými daty od klientů, u kterých jsme implementovali zmíněná doporučení a dosáhli úspěšných výsledků. Ukážu vám, jak správně interpretovat a vyhodnocovat data, která nás někdy klamou, a zároveň ukazuju trendy v obsahu, zejména využitím UGC (obsah generovaný uživateli) a AGC (obsah generovaný herci / ambasadory značky) videí. Dalším klíčovým tématem je spolupráce s influencery - jak vybrat ty správné partnery a jak se vyhnout chybám. Vše podkládám našimi případovými studiemi z praxe, což vám dá konkrétní náhled na úspěšné strategie a postupy. Navíc, jako bonus, vám prozradím co je to "influencesaurus" a proč se mu vyhnout obloukem. Díky tomu, že je přednáška podložena tipy z praxe, můžete vše ihned aplikovat pro zlepšení výkonu vašeho byznysu.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na WordCamp Praha 2021: Facebook Ads

Zásadní změny, které ovlivnily celý vývoj Facebooku - přechod na iOS14, GDPR a cookies, změna atribuce a zjednodušení cílení reklamy. Došlo na jejich výhody i nevýhody a to bych nebyl já, abych vám nedal doporučení jak s nimi začít pracovat.
  • Co všechno přichází s iOS 14 a jak to ovlivňuje události ve Facebook reklamě
  • Co je Conversion API a jak ho implementovat
  • Změny v GDPR a cookies a jak ovlivňují Facebook reklamu
  • Případová studie s klientem, u kterého jsme díky zjednodušení účtu dosáhli nárůstu tržeb o 39 % při zachování PNO

Podcast BrandHunters: Značka a výkon

Je důležitější výkon nebo značka? Odpověď na vás čeká v rozhovoru. Rozebrali jsme i jak budovat značku na Facebooku a jestli je to vůbec možné, nebo jak k jejímu budování využít výkonnostní reklamu.
  • Co je výkon v marketingu a jak jsou reklamy na Facebooku drahé
  • Jaký je proces při navázání spolupráce
  • Je důležitější výkon nebo značka
  • Budování značky na Facebooku

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů