NOVINKA: Spustili jsme nové online kurzy o výkonnostní Meta reklamě Zobrazit kurzy

Přednáška na WordCamp Praha 2021: Facebook Ads

Honza Bartoš

Honza Bartoš

27. 02. 2021

Záznam z přednášky

Popis přednášky

V roce 2021 došlo k zásadním změnám na Facebooku, které ovlivnily strategie reklamy. Proto jsem se v rámci webináře zaměřil na čtyři hlavní aspekty:
  • Přechod na iOS 14: Vysvětlil jsem dopad na sledování událostí a cílení reklamy a ukázal postupy, jak s těmito změnami pracovat.
  • Conversion API: Představil jsem výhody a ukázal, jak ho efektivně implementovat pro zlepšení sledování konverzí.
  • GDPR a cookies: Probrali jsme změny a dopad na personalizaci cílení reklamy a ukázal řešení, jak s nimi v rámci Facebook reklam pracovat.
  • Zjednodušení cílení: Výhody a překážky nového cílení, které jsem doplnil o konkrétní postupy pro jeho efektivní využití.
Dále jsme probrali:
  • Změny v atribuci jako spojení okna přiřazení s konverzním a zrušení 28+1
  • Jaký má být poměr mezi akvizicí a remarketingem
    • Závěrem jsem ukázal případovou studii s klientem, který dosáhl nárůstu tržeb o 39 % díky zjednodušení účtu.

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak a proč rostou naši klienti?

Jak to vypadá, když se v praxi aplikuje to, co vás učíme na školeních a v online kurzech? Vzali jsme si naše 4 klienty, vybrané strategie a hlavně výsledky, které jim to přineslo. Najdete tam například, jak našemu klientovi vyrostly tržby o 182 % za 3 měsíce.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Doporučení, která vám pomohou uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Nic obecného. Všechno jsem hezky podložil daty od našich klientů, kde jsme doporučení implementovali. A jako bonus se dozvíte, co je to influencesaurus.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů

Podcast room: Vlogy ze studia speciál #1. Honza Bartoš

Rozhovor o výkonnostním marketingu, jak v našem týmu přistupujeme ke klientům, jestli si je vybíráme a jak celé spolupráce probíhají. Kromě toho vám prozradím i něco ze svého osobního života a to, jak jsem se dostal k Facebook reklamě.
  • Jak přistupuji ke klientům a proč se nebojím říct ne
  • Jakým způsobem probíhají spolupráce a reporting výsledků
  • Jak to funguje v našem týmu a proč nejsme agentura
  • Kam se posunula reklama na Facebooku a jaká budoucnost ji čeká
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů