Sociální sítě: 5 nej věcí a 5 nej propadáků

Záznam z přednášky

Popis přednášky

  • Inovativní přístupy k nabírání zakázek
  • Chyby makléřů na sociálních sítích
  • Úspěšné strategie top makléřů
  • Efektivní formáty obsahu pro sociální sítě
  • Další tipy pro vedení sociálních sítích

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

Jak jsme pomohli e‑shopu meziročně vyrůst o 107 %

Netajíme se tím, že jdeme po penězích. Důvody jsou dva. Zaprvé je máme rádi. A zadruhé bez nich nemůže fungovat žádný byznys ani jednotlivec. Prostě čísla musí sedět. Tečka.

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Mladý podnikatel: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

Čím na schůzkách překvapuji majitele firem, proč nejde dělat Meta bez přesahů a jak jsem se stal z freelancera majitelem firmy s 11 specialisty? V tomhle rozhovoru s Jiřím Rosteckým jdeme hodně na dřeň a to nejen Mety, ale hlavně byznysu jako takového. Jestli hledáte nový impuls pro vaše podnikání, potřebujete změnu nebo si prostě chcete poslechnout, jak fungujeme, tohle video je přesně pro vás. V rozhovoru zjistíte:
  • Proč to na Metě nejde bez přesahů.
  • Proč na začátku spolupráce řešíme víc nabídku, sklad a web než samotné klikání.
  • Že je občas nutný dělat to, co klient potřebuje, i když to nechce.
  • Jak jsem se stal z freelancera majitelem agentury, a co taková sranda obnáší.
  • A hlavně jak se posouvat na Metě i v byznysu.

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Doporučení, která vám pomohou uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Nic obecného. Všechno jsem hezky podložil daty od našich klientů, kde jsme doporučení implementovali. A jako bonus se dozvíte, co je to influencesaurus.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů
 

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů