Webinář pro Shoptet: Jak nastavit Business Managera od A do Z

Honza Bartoš

Honza Bartoš

20. 09. 2021

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Krok za krokem ke správnému vytvoření a nastavení Business Manageru. Webinář poskytuje podrobný návod, který vás provede každým krokem, jak založit Business Manager, přidat lidi, agenturu a stránky, nastavit reklamní účet a platební údaje, jak zabezpečit váš účet dvoufázovým ověřením nebo jak ho propojit s Instagramem. Zároveň dostanete tip, co dělat v případě, že se váš účet dostane do rukou neoprávněné osoby a začne utrácet vaše peníze. Na konci webináře budete mít všechny znalosti potřebné pro efektivní správu Business Manager účtu a úspěšné vedení Facebook reklamních kampaní.
  • Jak založit Business Manager
  • Co je Business Suite
  • Jak přidat lidi, agenturu a stránky do Business Manageru a upravovat práva
  • Jak nastavit reklamní účet a platební údaje
  • Co dělat, když vám někdo Business Manager napadne a začne utrácet vaše peníze

Slide z přednášky

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Přednáška na WordCamp Praha 2021: Facebook Ads

Zásadní změny, které ovlivnily celý vývoj Facebooku - přechod na iOS14, GDPR a cookies, změna atribuce a zjednodušení cílení reklamy. Došlo na jejich výhody i nevýhody a to bych nebyl já, abych vám nedal doporučení jak s nimi začít pracovat.
  • Co všechno přichází s iOS 14 a jak to ovlivňuje události ve Facebook reklamě
  • Co je Conversion API a jak ho implementovat
  • Změny v GDPR a cookies a jak ovlivňují Facebook reklamu
  • Případová studie s klientem, u kterého jsme díky zjednodušení účtu dosáhli nárůstu tržeb o 39 % při zachování PNO

Přednáška na Reshoperu: Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Doporučení, která vám pomohou uspět i v tvrdě konkurenčním prostředí. Nic obecného. Všechno jsem hezky podložil daty od našich klientů, kde jsme doporučení implementovali. A jako bonus se dozvíte, co je to influencesaurus.
  • Jak nám data lžou, kde je sledovat a jak je vyhodnocovat
  • Trend v obsahu - UGC/ AGC video neboli obsah generovaný uživateli
  • Spolupráce s influencery, s kým spolupracovat a s kým ne
  • Případové studie mých klientů

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů