Ano, máme čas a přijímáme nové klienty. Napište nám a zjistěte, co pro vás můžeme udělat. Kontaktovat

Webinář pro Shoptet: Jak nastavit Business Managera od A do Z

Honza Bartoš

Honza Bartoš

20. 09. 2021

Záznam z přednášky

Popis přednášky

Krok za krokem ke správnému vytvoření a nastavení Business Manageru. Webinář poskytuje podrobný návod, který vás provede každým krokem, jak založit Business Manager, přidat lidi, agenturu a stránky, nastavit reklamní účet a platební údaje, jak zabezpečit váš účet dvoufázovým ověřením nebo jak ho propojit s Instagramem. Zároveň dostanete tip, co dělat v případě, že se váš účet dostane do rukou neoprávněné osoby a začne utrácet vaše peníze. Na konci webináře budete mít všechny znalosti potřebné pro efektivní správu Business Manager účtu a úspěšné vedení Facebook reklamních kampaní.
  • Jak založit Business Manager
  • Co je Business Suite
  • Jak přidat lidi, agenturu a stránky do Business Manageru a upravovat práva
  • Jak nastavit reklamní účet a platební údaje
  • Co dělat, když vám někdo Business Manager napadne a začne utrácet vaše peníze

Slide z přednášky

Důležité odkazy

Online kurz s Honzou Bartošem

Komplexní online kurz, který vás naučí vydělávat pomocí Facebook reklamy. Kurz je rozdělený na 3 části a bonusové lekce. Začínáme nastavením Business Manageru, pokračujeme přes FB pixel a remarketing až k pokročilým strategiím a automatizacím. Cílem je dostat vás z bodu nula do nekonečna a ještě dál. Jdete do toho?

5 tipů jak snížit dopady zablokování reklamního účtu

Rád bych vám dal radu, jak se 100% vyhnout zablokování nebo jak ho ÚSPĚŠNĚ vyřešit s podporou, ale taková rada neexistuje. Riziko blokace visí nad každým účtem, i když dodržuje všechny podmínky Facebooku. Proto jsem sepsal tipy, jak se na blokaci připravit, abyste snížili její dopady. Lepší být připraven než překvapen!

Líbí se vám přednáška?
Sdílejte ji s přáteli

Podívejte se na naše další přednášky

Podcast room: Vlogy ze studia speciál #1. Honza Bartoš

Rozhovor o výkonnostním marketingu, jak v našem týmu přistupujeme ke klientům, jestli si je vybíráme a jak celé spolupráce probíhají. Kromě toho vám prozradím i něco ze svého osobního života a to, jak jsem se dostal k Facebook reklamě.
  • Jak přistupuji ke klientům a proč se nebojím říct ne
  • Jakým způsobem probíhají spolupráce a reporting výsledků
  • Jak to funguje v našem týmu a proč nejsme agentura
  • Kam se posunula reklama na Facebooku a jaká budoucnost ji čeká

Czech Online Expo: I brand potřebuje výkon

Popis na seznam všech přednášek: Zjistěte, jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky, abyste dosáhli okamžitého úspěchu a dlouhodobého růstu. Ukážu vám strategii, která kombinuje výkonnostní kampaně s efektivním budováním značky, jak můžete optimalizovat konverzní poměry, snížit náklady na akvizici zákazníků a dosáhnout stabilních výsledků. Zjistíte, jaké chyby se často dělají při tvorbě značky a proč je důležité mít obě složky v rovnováze.
  • Jak propojit výkonnostní marketing s budováním značky.
  • Praktické tipy pro efektivní výkonnostní kampaně bez ohrožení značky.
  • Kdy se zaměřit na výkon a kdy na značku pro optimální výsledky.
  • Jak stabilizovat výsledky a zvýšit konverzní poměry správnou strategií.
  • Příklady úspěšných kombinací výkonu a značky.
  • Chyby, kterým byste se měli vyhnout.

Nezávazná poptávka

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů